„Kuidas teab Jaanus Karilaid kogu aeg rohkem, kui ettevõtte enda inimesed? Tema hiljutine mootorite jutt oli ju sulaselge vale. Toona erinevad eksperdid küsisid meie käest, et kas tõesti teie riigi poliitikud mõtlevad nii (nagu Karilaid - toim.)."

Padar lisas, et lepingus ei ole ole kirjas, et parvlaevad peavad olema uued. Kirjas on erinevad parameetrid, millele need peavad vastama ja kui ei vasta, siis määrab lepingu teine osapool ehk ministeerium trahvisumma. Maksimaalne trahv on 5 miljonit eurot.

„Meil on mitmed pakkumised laual. Alles neljapäeval pakuti meile parvlaeva Soomest. Iga parvlaeva puhul arvutame, kui palju me seda kasutusele võttes riigile trahvi maksma peame. Oleme arvestanud, et trahvi me saame. Tehastest saadavad leppetrahvid peaksid need kompenseerima," selgitas Padar.

Padari sõnul on suvi lõppemas ning seega vabaneb ka üha enam parvlaevu senistest tegemistest ning TS Laevade valik suureneb. 1. oktoobrist peavad neil valmis olema neli parvlaeva.