Võimaliku konkurendina Tesla crossoverile Model X nähakse iseseisvat sõidukit, mitte mõne olemasoleva Range Roveri maasturi elektrimootoriga versiooni, kirjutab Autocar.

Land Roveri esindajad pole küll avalikult elektrilise maasturi teemat kommenteerinud, kuid on mitmel korral andnud mõista, et sellised sõidukid pakuvad neile hetkel tõsist huvi.

Juhul, kui elektriline Range Rover tõesti sünnib, oleks tõenäoliselt tegu eelkõige asfaldile suunatud sõidukiga, mille võimed maastikul piirduvad reguleeritava kõrgusega vedrustusega.

Seejuures on oluline, et elektriauto suudaks pakkuda Tesla mudelitega sarnast sõiduulatust ühe laadimisega. Tesla Model S-i ametlik sõiduulatus ühe laadimisega on 430 kilomeetrit.

Tõenäoliselt saab Range Roveri elektrimaastur endale kahe jõuallikaga veermiku (a la nelikveoline Model S), kus üks mootoritest on põhimootor (tagasillal) ja teine seda esisillal toetav jõuallikas.
Odav selline sõiduk kindlasti ei ole, eeldatavalt läheneb elektrilise maasturi hind 130 000 eurole.