Järjekordsesse segadusse parvlaevade ümber saadi eile, pärast majandusminister Kristen Michali ja Saaremaa Laevakompanii (SLK) omaniku Vjatšeslav Leedo kohtumist küll veidi selgust, kuid lõpuni pole ikka kindel, millal täpselt Leedo uuemad ja paremad parvlaevad Saksamaale ära viib ning mandri ja saarte vahele vanemad laevad sõitma jätab.

Nii Michal kui ka Leedo kinnitasid Ärilehele, et parvlaevaliiklus jätkub ja riigiga sõlmitud lepingut täidetakse kuni selle lõpuni, 2016. aasta 1. oktoobrini. Minister lubas, et selle suvehooaja sõidab SLK tütarfirma Väinamere Liinid kindlasti uute laevade ehk Saaremaa, Muhumaa ja Hiiumaaga ning kindlasti ei teki momenti, et inimesed peaksid laevajärjekorras liiga kaua ootama.

Ka majandusministeeriumisse aru andma tulnud Vjatšeslav Leedolt ei õnnestunud saada täpsemat infot, mis saab pärast suve. Kas saarlased hakkavad mandri vahet sõitma näiteks 1971.aastal ehitatud Regulaga või Kreeka ettevõttelt 2wayferries prahitava laevaga Ionas?