Heal tulemusel oli rida põhjusi. Esiteks kasseeris firma erakorralise tuluna lepingupartnerilt ligi 40 miljonit krooni leppetrahvi, kirjutas Eesti Ekspress.

Teiseks kasvas ligi kuuendiku võrra reisijate arv Virtsu-Kuivastu ja Rohuküla-Heltermaa liinidel. Samas tõusis riigi dotatsioon 111 miljonilt 142 miljoni kroonini.

Kolmandaks kärpis firma kulusid 22 miljoni võrra, millest pool tuli kütuse ja õlide kokkuhoiust. Kütuse hind küll tõusis, kuid seda kulus vähem, sest firma sulges ebarentaabli Kotka-Sillamäe liini. Samuti kehtestati laevadele kokkuhoiu eesmärgil kiirusepiirangud.

Eksivad need, kes on arvanud, et Leedo firma kärutab mandri ja saarte vahel oma laevadega. Operaatoriks on SLK tütarfirma Väinamere Liinid, kellele SLK osutab mänedþmendi ja laevapere mehitamise teenust. Suuremad alused – Ofelia, Scania, Regula ja St. Ola – kuuluvad hoopis Arco Vara omaniku Richard Tomingase ettevõtetele, kes küsivad nende eest renti.