Splitis lendu ootav lugeja kirjutas Delfile, kuidas algul ei jaganud Nordica üldse infot ning seejärel öeldi, et lend on ülebroneeritud. "Pagasit ära anda ei saa. Keegi midagi ei räägi."

Sven Kukemelk Nordicast lubas, et uuritakse nende lepinguliselt partnerilt Splitis, miks nad pole teavitanud reisijaid hilinemisest. Ülebroneerimine tekkiski seetõttu, et plaanijärgse lennuki tehnilise rikke tõttu asendati see väiksema lennukiga. Ta vabandas kõikide reisijate ees ning loodab mõistvale suhtumisele.

Firma pressiesindaja Toomas Uibo sõnas kella 13 paiku, et kuna olude sunnil toimus lennuki vahetus ja suuremat asendab väiksem, siis need reisijad kes peale ei mahu saadetakse koju teisi teid pidi. "Meie klienditeenindus töötab täiskoormusel ja oleme kutsunud tööle ka inimesi vabast päevast. Töötame selle nimel, et kõik inimesed saaksid võimalikult kiiresti alternatiivsed reisilahendused," selgitab ta.

"Meie suurem rendilennuk on hetkel rivist väljas tehnilisel põhjusel ja partner tegeleb õhusõiduki parandamisega. Hetkel puudub meil informatsioon kui kaua rikke kõrvaldamine aega võiks võtta. Oleme nendega pidevalt ühenduses ja anname infot vastavalt selle laekumisele meile. Tänane lennuplaan on seetõttu tugevalt häiritud. Palume kõikidelt mõistmist ja kinnitame, et me teeme kõik endast oleneva reisijate abistamiseks."