„Arvestades Leedu tarbijate kõrgeid ootuseid, valmistusime pikalt turule sisenemiseks,“ ütles Lidl Leedu kommunikatsioonijuht Agne Dalia Gaižauskiene. „Meie ootuseid on areng ületanud ja me oleme jätkuvalt vaimustaud sellest palju meil õnnestub kliente võita.“

Ta jätkas, et parem las räägivad enda eest numbrid. Nielseni augustis läbi viidud kliendiküsitluse kohaselt on igast kümnest leedulasest kaheksa Lidlilt külastanud. Iga kolmas nendest ütlesid, et nendele on kujunenud Lidl regulaarseks ostukohaks.

Lidl on avanud Leedus 21 poodi erinevates linnades ja sellega ei ole laienemine lõppenud.

Praegu ei ole Lidlil plaane Läti ja Eesti turule sisenemiseks.

„Pigem keskendume hetkel laienemisplaanidele USAs ja Serbias,“ ütles ta.