Lidl investeerib kolme aasta jooksul Suurbritanniasse 1,5 miljardit naela plaanides suurendada Suurbritannias poodide arvu 620-lt 1500-le. Kasutusele tuleb uus poedisain. 2016. aastal avatakse keskmiselt üks pood nädalas.

Lidli ja tema saksa konkurendi Aldi kasv Suurbritannias on löönud Briti supermarketiketite käibeid ja kasumeid. Kumbki saksa kett ei aeglusta vallutusi. Sainsbury teatas kolmapäeval, et toiduainete hinnad langevad ka tuleval aastal, kuid samal ajal kasvavad kulud.

„Ma olen alati hämmingus sellest, kui paljud inimesed paluvad, et me avaksime poe ka nende asulas,“ ütles Lidli Suurbritannia laienemise eest vastutav juhatuse liige Ingo Fisher.

Läinud aastal kasvas Lidli käive Suurbritannias 21%, 4 miljardile naelale. Esimene pood avati Ühendkuningriigis 1994. aastal.

Aldi plaanib suurendada 2022. aastaks Suurbritannias poodide arvu 600-lt 1000-ni.