Lidlile jäi Euroopa kitsaks

 (20)
Lidlile jäi Euroopa kitsaks
LidlFoto: Scanpix/ Reuters

Euroopa jaekaupmehele Lidl jäi Euroopa kitsaks ja ettevõte plaanib laieneda USAsse, kuhu juba põlisrivaal Aldi on kulutanud miljardeid dollareid riigis agressiivselt laienemisele, kirjutab WSJ.com

Euroopa suurim jaekaupmees Schwarz Group, kellele kuulub Lidl, asutab USA peakontorit Arlington County’s. Samuti avatakse logistikakeskus. Need sammud maksavad 202 miljonit dollarit ja loovad 700 töökohta.

„Me plaanime ehitada samale vundamendile, mis Euroopas on olnud Lidl jaoks nii edukas – luues unikaalse kliendikogemuse Ameerika klientidele, millele sarnast turul ei ole,“ ütles Lidli USA juht Brendan Proctor.

Varem teatas Lidl, et USAsse tungitakse 2018. aastaks.

Praegu on Lidlil Euroopas ligi 10 000 poodi 26 riigis.

Ettevõte hoiab hinnad all, ostes kitsas vahemikus oma kaubamärgi all toodetavat kaubavalikut, saades sedasi koheselt pakkujatega läbirääkimisel parem positsioon.

Aldi on juba USA turul tegutsemas. Analüütikute arvates on saksa jaekaupmeestel eduks selged võimalused, kuna peale Wal-Marti on turg tühi suurtest säästupoodide kettidest . USA dollaripoed aga on keskendunud peamiselt mittetoidukaupade müügile.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare