Ettevõtte teatel kasvas Liviko poolt imporditavate ja turustatavate veinide müük aastaga 80 protsenti.

Ettevõtte müügidirektori Ragnar Kitse sõnul on Liviko tõusnud napi kahe aastaga arvestatavaks alkoholi maaletoojaks. „Veini jaeturule sisenesime Nautimuse kaubamärgiga 2006. aasta algul ning tänaseks oleme mahult teine veini importija Eestis,“ sõnas Kits.

Tema kinnitusel läheb Livikol hästi ka HORECA-sektoris. „Oleme üks suurimaid veinimüüjaid ka hotellidele, restoranidele ja kohvikutele,” lisas Kits.

2006. aasta algusesse jääb ka Liviko otsus arendada välja oma importalkoholi portfell, kuhu tänaseks kuulub kokku üle 600 toote ja esindatud on teiste seas sellised kuulsad alkoholikaubamärgid nagu maailma kolmas viinabränd Nemiroff, samuti Tullamore Dew, Freixenet, Cinzano, Carolans, Jules Cautret.

Kitse sõnul kasvas Liviko importtoodete müük 2007. aastal 65 protsenti. „Loodame, et see sünergia, mis tekkis Baltikumi ühe juhtiva alkoholi edasimüüja L.I.O.N & Ko ostuga, aitab parandada meie positsiooni importalkoholi turul veelgi,“ ütles Kits.

Liviko ning 2007. aasta sügisel ostetud Baltikumi ühe juhtiva alkoholi edasimüüja L.I.O.N & Ko eelmise aasta konsolideeritud auditeerimata käive moodustas 1,8 miljardit krooni. Liviko ettevõtete poolt tasutud alkoholiaktsiisisumma moodustas 2007. aastal ligi 660 miljonit krooni. Liviko 2006 aasta käive oli miljard krooni, ettevõte maksis siis riigieelarvesse ligi 500 miljonit krooni alkoholiaktsiisi. Eestis, Lätis ja Leedus alkoholi tootmise, müügi ja impordiga tegelev Liviko annab täna tööd 425 inimesele. Liviko kuulub täielikult Eesti kapitalile, ettevõtte ainuomanik on Eesti üks juhtivaid kaubandus- ja tööstusgruppe NG Investeeringud.