Pakend on oluline osa tootest, sest inimene tarbib tihti silmadega. Eesti ettevõtete kogemused näitavad, et ühes riigis toimiv pakend võib teises kultuuris n-ö läbi kukkuda. Näiteks Felix tõi aastaid tagasi turule alumiiniumtuubis majoneesikastmed, mis on Soomes populaarsed. Siinsele tarbijale jäi nende pakend aga võõraks, rääkis Felixi turundusdirektor Marek Viilol.

Pakendamise puhul on väga oluline toote iseloom. „Kindlasti peaks eristama kahte mõistet: maht ja mass. Näiteks kodujuust, jogurt ja toorjuust on täiesti erineva tihedusega tooted, seega mahub näiteks 500 ml topsi vastavat toodet erinev kogus,” rääkis Maag Piimatööstus AS-i turundusjuht Ruta Kallaspoolik.

Loe edasi, miks on osad tooted kummalise kaaluga, näiteks 195 grammised ning kuidas on mõjutanud tarbijate eelistused Felixi ja Kalevi tooteid.