Umbes 10% Prantsusmaa suurima kodukaupade müüja Darty klientidest tahavad ise tulla poodi nn. valgele kaubale järele. See on märk prantslastest ostlejate kliki ja mine ise järele revolutsioonist.

Nagu ka mujal Euroopas nii ka Prantsusmaal minnakse üha enam veebis ostetule ise järele. Majandusaasta neljandas kvartalis vedasid kunded umbes 20% kõigist veebis ostetud kaupadest ise minema. Aasta tagasi oli osakaal veel 10%.

„Valgete kaupade ostmisel on avariiasenduse teema, kus
inimesed ostavad veebis ja tulevad poodi, võtavad kauba ja viivad selle kohe
koju,“ ütles poeketi finantsdirektor Dominic Platt. „See vastab nende
vajadustele ja sellise teenuse pakkumine on tähtis.“

„Järgmise viie aastal toob edu kliki ja mine ise kaubale järele,“ ütles ettevõtte juhatuse esimees Regis Schultz Bloombergile.

Briti börsiettevõttele Darty kuulub ka Belgias Vanden Borre kauplusekett ja Hollandis BCC.