Suure eksportööri Lõuna-Korea eksport tegi suurima kukkumise alates finantskriisist ehk 2009. aasta augustist. Jaanuaris kukkus eksport aastases arvestuses 18,5%, 36,74 miljardile dollarile. Eksport on vähenenud juba jutti 13ndat kuud. Import kukkus samal ajal 20,1%, 31,42 miljardile dollarile.

Lõuna-Korea majandust võib võtta indikaatorina sellest, kuidas läheb maailma kaubandusel, kuna riik on sõltuv sisseveetavast toorainest ja eksporditoodete portfell on lai. Korea majandusnäitajad annavad ka hinnangu Hiina majanduse olukorrale, kuna veerand Lõuna-Korea ekspordist läheb Hiina.

2015. aastal vähenes Lõuna-Korea eksport 8%.

Viidates väliskaubanduse raskustele teatas Lõuna-Korea suuruselt teine mereveoettevõte Hyundai Merchant Marine laevade prahtimisega tegeleva sidusettevõtte müügist ja teistest meetmetest, et tulla toime põhitegevuse laevanduse pikale veniva üleilmse langusega.

Hyundai ja tema suurem rivaal Hanjin Shipping on teeninud igal aastal alates 2011. aastast ärikahjumi ning kuhjanud üles hiiglasliku võlakoorma.

Nafta hinnalangus on ka kehv uudis Koreale, kes on suur nafta rafineerija.

Korea rahandusminister Yoo Il-ho ütles läinud nädalal, et valitsus võib tuua selle aasta eelarvekulutusi varasemaks ning püüda aidata ettevõtetel leida tehinguid avanevatel turgudel nagu Iraanis ja Kuubal.

Jaanuaris kukkus Lõuna-Korea eksport pea kõigi peamiste majanduspartnerite juures. Hiina eksport kukkus aastaga 21,5%, USAsse 9,2% ja Jaapani 18,2%. Ainus helgem koht oli Euroopa Liit, kuhu eksport kasvas 7,3%, kuid selle taga on ajutine laevade ja naftatoodete ekspordiedu.

Jaanuaris vähenes nii autode, mobiiltelefonide, koduelektroonika, laevade, rafineeritud naftasaaduste eksport.