„On äärmiselt rõõmustav, et meie püüdlus tagada lennujaamas alati parim teenindus on Lufthansa poolt kõigi teiste maailma lennujaamade ees tunnustamist leidnud,“ märkis AS-i Tallinna Lennujaam juhatuse esimees Rein Loik saadetud pressiteates.

„Eriti positiivne on see, et tulemus saavutati piiratud võimalustega keskkonnas – ajal, mil uus terminal Tallinnas veel täielikult teeninduseks valmis polnud,“ lisas ta.

Tallinna lennujaama teenindus osutus parimaks 960 maailma lennujaama hulgast, kuhu Lufthansa lendab. Hindamise kriteeriumiteks olid lendude väljumise punktuaalsus, lendudele registreerimise kiirus ja täpsus, pagasiotsingu efektiivsus, lennuki pardale pääsu mugavus, ohutusnõuete täitmine ning paljud muud lennuki ja reisijate teenindamise üksikasjad.

Lufthansa Põhjamaade ja Balti riikide juhi Steve Woodwardi sõnul on tunnustussertifikaadi andmine Eesti ettevõttele erakordne, sest tema ligi 30 aastase teenistuse jooksul on see esimene kord, kui tema regiooni jääv lennujaam sellise tunnustuse pälvinud on.

Tallinna lennujaamast on hetkel regulaarne lennuühendus 29 sihtpunkti, mida teenindavad 14 lennufirmat. 2007. aasta suurim vedaja oli Estonian Air, järgnesid easyjet, Aero Airlines ja CSA Czech Airlines.

Populaarseimad sihtkohad olid London, Helsingi ja Stockholm. Eelmisel aastal teenindas Tallinna lennujaam 1,7 miljonit reisijat, mis on varasema aastaga võrreldes 12% rohkem.

Käesoleval aastal on oodata reisijate arvu kasvu 1,83 miljonini. 2007. aastal suurenes Tallinna lennujaama kaubavedu 120 protsenti ning arvatav kasv kaubaveos ulatub tänavu isegi ligi 200 protsendini.