Neeme tänas Eesti Päevahele ajakirjanikku, kes juhtis oma artiklis tähelepanu, et Lyoness’i pea 160 000 liikme seas on kahjuks ka isikuid, kes ei lähtu alati oma tegevuses ei Eesti Vabariigi seadustest, Lyoness’i liikmetele seatud tingimustest ega ka üldistest eetikanormidest. "Lyoness alustas kõigi nimetatud isiku poolt liidetud liikmete taustakontrolliga ja esmaste küsitavuste ilmnemisel peatati tema liikmelisus," teatas Neeme.

Neeme sõnul on Rannu liikmelisus praegu ajutiselt peatatud, sest ilmnenud küsitavuste detailide kontrollimine võtab aega. Kas tegemist saab olema lõpliku liikmelisuse peatamisega, on Neeme sõnul veel 100% kindlusega võimatu öelda. Ta kinnitas, et Lyonessis petmist ei aktsepteerita ja juhul, kui kerkinud kahtlused leiavad kinnituse, saab ka otsus olema lõplik.

Lyoness’i müügistrateegia on Neeme sõnul rajatud liikmete endi aktiivsusele, mis tähendab, et iga liige võib ettevõtte ostuhüvedele rajatud võrgustikku soovitada oma tuttavatele, saades tulevase liikme tulevikuostudelt kasu. „Kuid päris kindlasti ei saa me üheltki liitujalt nõuda raha liitumise eest. Liitumine on 100% tasuta igale liitujale ning see on meie ülemaailmne range poliitika,“ kinnitas Neeme.

Lyoness Group eristab kaks ärivaldkonda kaheks kaubamärgiks: Lyoness esindab ostukogukonda ja lojaalsusprogrammi. Selle sihtrühmaks on tarbijad, kes säästavad raha Lyoness’iga osteldes (Cashback) ja ettevõtted, kes soovivad kasutada rahvusvahelist lojaalsusprogrammi. Lyconet on suunatud ettevõtjatele, kes soovivad luua oma ostuvõrgustiku. Lyoness Group tegutseb hetkel 47 riigis. 6 miljonit liiget kasutavad Lyoness’i hüvesid rohkem kui 70 000 partnerettevõtte juures üle maailma.