“Lihaturg on pingeline ning turuosa juurde võitmine erakordselt raske,” selgitas Maag Lihatööstuse juhatuse esimees Olle Horm lihatööstuse teates.

“Kõige enam teeb mulle head meelt see, et meie rahaline turuosa on esmakordselt napilt suurem kui koguseline, mis näitab, et oleme suutnud juurde võita kliente kõrgema hinnaklassiga toodete tarbijate hulgas. EHE sarja edu näitab, et tarbijad ootavadki kvaliteetseid ja ehedaid lihatooteid ning on nõus nende eest maksma ka õiglast hinda. Tarbija jaoks ei ole oluline mitte ainult toote hind, vaid ka väärtus, mida ta selle hinna eest saab,” ütles Horm.

“Eesti enam kui 100 lihatööstusega turg on küll väga killustunud, kuid turuliidrite käes on valdav osa turust,” sõnas Horm.

“Maag Lihatööstuse tõus liha valmistoodete turul suuruselt teiseks tootjaks on ettevõtte arengule oluline ka seetõttu, et võimaldab laiendada tootesortimenti ning katsetada tooteid, mida konkurendid ei ole julgenud, tahtnud või osanud turule tuua – millest EHE sari on hea näide.

Eesti tarbija on mõistliku ja sarnase hinnaklassi korral emotsionaalselt lojaalne – tootel on usaldust raske võita, kuid kui see on saavutatud, on ta turu poolt väga oodatud ja see emotsioon püsib. Kaubamärk müüb Eestis rohkem, kui me tahame seda endale tunnistada. Edu taga on kindlasti ka see, et Rannarootsi kaubamärgi tuntus on viimase aasta jooksul oluliselt kasvanud,” ütles Horm.