Investeeringu suurus oli umbes 6 miljonit ning ostetud liin võimaldab pakendada sõltuvalt pudeli mahust kuni 5000 pudelit tunnis, teatas ettevõte.
„Eesti kauplustes pakutakse erinevaid jogurti- ja piimajooke, kuid leidsime, et piimatoode eestlase laual võiks siiski olla valmistatud Eestis, eestlase maitse ning soovide järgi.”, selgitas Maag Piimatööstuse AS juhataja Valdis Noppel investeeringu vajadust.

Esimesteks toodeteks uuelt liinilt on Jänksi jogurtishake´id ning Lotte jogurtijoogid.
Jänksi jogurtishake on toode, millele täna puudub turul analoog. Tegemist on vahustatava probiootiliste bakteritega jogurtijoogiga, mida tuleks enne joomist loksutada 30 sekundit, kuni tekib pehme vahune jogurtishake. Valikus on neli erinevat maitset- vanilli, pirni, vaarika ning mustika.

Jänksi jogurtishake on tervislik, uudne ja lõbus suvejook, mis sisaldab lisaks jogurtibakteritele ka tervisele kasulikke probiootilisi piimhappebaktereid- Lactobacillius acidophilus, Bifidobacterium ja Lactobacillus paracasei. Pudelis olevast 180 grammisest joogist tekib vahustades 250 ml valmis-shake´i. 100 g toodet sisaldab energiat sõltuvalt sordist 83 -87kcal.

Lisaks maikuus müügile tulnud kohukestele lisanduvad Lotte sarja ka probiootikumidega Lotte 100 grammistesse plastpudelitesse pakendatud jogurtijoogid. Sarja kuulub kaks maitset: maasikamaitseline ning metsamarjamaitseline. Lotte jogurtijook sisaldab lisaks jogurtibakteritele ka tervisele kasulikke probiootilisi piimhappebaktereid- Lactobacillius acidophilus, Bifidobacterium ja Lactobacillus paracasei. 100 g Lotte jogurtijooki sisaldab energiat 73-76 kcal.

Maag Piimatööstus kuulub toiduainete tootmise- ja müügiga tegelevasse kontserni Maag Grupp.
Maag Grupp on 1996. aastal loodud Eesti kapitalil põhinev toiduainete tootmise ja müügiga tegelev kontsern, kuhu kuuluvad lisaks Maagi Piimatööstusele ka Maag Lihatööstus ja Maag Konservitööstus.

Maag Piimatööstuse kaubamärkideks on Farmi, Jänks, Ekstra, Sipahh ja Jeppi.