Kolm põlengut kõigest kuue nädala jooksul – mis Tesla S-l siis viga on?

Autol endal pole viga ilmselt suurt midagi, sest kaks viimast põlengut puhkes seetõttu, et auto sattus otsa sõitma maanteel vedelenud metallikärakale, mis rebis puruks 6 mm paksuse põhjapleki, tekitas akus lühise ja see auto süütaski.

Nüüd arutatakse kõikjal veebis, kas äkki peaks auto põhja katma lausa titaanplaatide või muu sellise soomusega. Samas – mis juhtub tavalise autoga, kui selle bensiinipaak sarnases õnnetuses puruneks? Küllap süttiks seegi ja ilmselt kiiremini ja käredama tulemölluga kui Teslad, kust sõitjad jõudsid välja ronida enne, kui auto leekidesse lõi.

Väidetavalt olevat kaks mahapõlenud auto omanikku valmis taas astuma Tesla tellijate juba päris pikaks veninud järjekorda.