"Ma ei usu, et majanduslangusest tingituna muutuvad maitse-eelistused. Pigem muutuvad brändi eelistused just toodete hinnast lähtuvalt. Majanduslikult raskematel aegadel kipuvad tarbijad eelistama pigem odavamaid joogimarke," ütles Mähhar.

Kvaliteetalkoholi osas Mähhar muutusi ei näe. "Premium brändid nagu Hennessy, Moet & Chandon omavad lojaalsemat tarbijaskonda ning olulist müügilangust ei näita," kinnitas Mähhar.

Praegune majanduslangus on Mähhari sõnul mõjutanud kõigi kolme Balti riigi turgu, kõige enam on kannatanud Läti ning kõige vähem Leedu.

Eesti alkoholiturg erineb naabritest premium brändide oluliselt suurema osakaalu poolest. Näiteks Leedu paistab silma suure kodumaise toodangu osakaalu ja tarbimise poolest.

Lätis aga on võrreldes teiste Balti riikidega suurem nõudlus eriti kallite toodete - alates 5000 krooni - järele.