Eelmise aasta maikuuga võrreldes kasvas kange alkoholi müük siseturul kõigil suurematel tootjatel, välja arvatud Remedia, kellel see pisut langes. Samas kuulus Remedia nende kahe õnneliku viinatootja hulka, kel õnnestus alkoholimüüki eelmise kuuga võrreldes kasvatada.

Kõige suurema hüppe müüginumbrites, aprilli 84.580 liitrilt 155.020 liitri peale mais, tegi Liiwi Heliis, kes suurendas seeläbi ka turuosa varasemalt kuuelt protsendilt 11 protsendi peale. Endiselt on 46 protsendiga turuliider Liviko, kellele järgneb 19 protsendiga Ofelia. Üle hulga aja on taas kolmandale kohale tõusnud Onistar, kes vahepeal pani koduturu asemel põhirõhu ekspordile.

Üldse müüdi mais Eestis siinsete tootjate alkoholi 1.426.840 liitrit, mis on 258.760 liitrit enam kui aasta tagasi ja 47.530 liitrit vähem kui eelmisel kuul.