Küsimus on, kas ameeriklased lõpetavad kulutamise kuni on teada, kes on rünnakute eest vastutav ja kas see võib korduda.

“Ebakindlus paneb inimesed otsima informatsiooni ja otsuseid edasi lükkama, arvatavasti mõjutab see ostukäitumist,” ütles tarbijauuringute valdkonna juht Michigani Ülikoolis Richard T. Curtin.

Tarbimist kujundavad emotsioonid, nentis uuringufirma Louis Harris & Associates juhataja Humphrey Taylor. “Mul pole aimugi, kas inimesed lõpetavad kulutamise; kaubamajades on hullumaja, sest inimesed soetavad varusid,” ütles Taylor.

J. P. Morgan Chase’i peaanalüütik James Glassman on optimistlik. “See tekitab Ameerikas ja tsiviliseeritud maailmas trotsi, rünnakus nähakse ohtu tsiviliseeritud maailmale ja see toob head asjad esile,” ültes Glassman.