26.04.2018, 00:05
Majandusministeerium püüab närbunud tarbijakaitseametile uut elu sisse puhuda
FOTO:
Kaadri voolavuse ja ülekoormatuse all kannatav tarbijakaitseamet tahetakse ühendada tehnilise järelevalve ametiga.
Konsultatsioonifirma PwC analüüsi järgi on tarbijakaitseametil laias laastus kaks probleemi: suur töökoormus ja rahulolematus juhtkonnaga. Kui tehnilise järelevalve amet (TJA) peab aastas vastama mõnesajale päringule, siis tarbijakaitseamet (TKA) on neist lausa üle ujutatud: aastas laekub üle 35 000 pöördumise, mille hulgas on kaebused, teabenõuded, järelepärimised jm. Viimase kümne aastaga on päringute maht peaaegu kahekordistunud. Pöördumistest on umbes 10 000 kirjalikud, millest ligi kolmandikule vastamise saaks automatiseerida, sest nende sisu kattub. Töötajad arvavad, et peaks inimesi juurde palkama.
Oled juba tellija?