"See on ülemaailmne trend. Meil ei jää muud üle, kui oma toodete positsioone kindlustada. Kui private label on tavaliselt kõige populaarsem kaubaartikkel (apelsinimahl), siis meie saame konkureerida originaalsuse ja kohaliku maitsega." Põltsamaa ise üldiselt private labelit ei tooda, ainult purgisuppe valmistab Rimile," rääkis Viilol.

"Poed ei saa minna ainult private labeli teed, sest inimesed tahavad valikut. Ei saa öelda, et ainult hind oleks oluline. On kategooriaid, kus hind mõjutab ostuotsust, aga supi puhul ostetakse ikkagi maitset," rääkis Marek Viilol.

Põltsamaa on Marek Viiloli sõnul huvitav piirkond selle poolest, et tööpuudus on seal peaaegu null – kõik, kes tööd teha tahavad, seda ka teevad. Norrakatele ehk Orkla gruppi kuuluv Põltsamaa Felix on kohapeal mõistagi üks suuremaid tööandjaid. Orkla gruppi kuulub palju ettevõtteid, Eestist lisaks Põltsamaa Felixile ka Kalevi kommivabrik.

2010. aastal oli Põltsamaa Felixi käive 282,5 miljonit krooni, puhaskasum 7,2 miljonit krooni. Ettevõtte eesmärgiks on omanikele pikaajaliselt väärtust luua. Peamiseks väljakutseks peab Marek Viilol toorainete üldist hinnatõusu, maailmamajanduse hetkeolukorda ja oma toodete distributsiooni arengut.