„Kära uue seaduse ja keelamiste ümber ongi tekkinud põhiliselt sellest, et me oleme alkoholitööstuse ja kaupmeeste esindajatega rääkinud, aga me oleme seda teinud liiga pikalt," ütles Jesse. „Tööstuse pool oli nii harjunud sellega, et me jätkame ainult rääkimist. Ja nüüd tuli üllatusena see, et osa räägitust on lõpuks eelnõuna laual. Tegelikult ei oldud valmis, et seadused tõesti võidakse ka töösse panna ning rääkimisest jõutakse kaugemale. Tubakatoodete keelamine on siinkohal olnud hea näide - igapäevasuitsetamine läks langusse just sigarettide reklaami keelustamise tõttu."

Terve Eesti Sihtasutuse asutaja Riina Raudne tõi välja, et regulatsioonid küll mõjutavad meid, kuid erinevalt teistest saadab alkoholireklaam palju signaale. „Iga indiviid peab ennast ise kontrollima, kuidas ta ennast mõjutada laseb, kuid palju on neid, kes iseenda kontrolliga hakkama ei saa. Kõik need asjad, mis me saame alkoholi tarbimise piiramiseks teha, on toredad, aga kahjuks pole ennetustööks piisavalt raha. Küll aga on alati rohkem raha reklaamiks alkoholitootjatel. Praegused regulatsioonid on õiged ja väiksed sammud õiges suunas," lisas Riina Raudne.

Tervise- ja tööminister Jevgeni Ossinovski alkoholipiirangute pakett on saanud vastakat tagasisidet, sest sellel on nii tulihingelisi pooldajaid kui vastaseid.