Uus Maserati 3200 GT tungib agressiivsete omadustega Porsche ning Jaguari jahimaadele

Pikka aega varjusurmas püsinud Itaalia legendaarne sport-autode tootja Maserati üritab taas tippu tõusta oma uue sport-autoga 3200 GT, mis hiilgab pilkupüüdva disaini ja ülivõimsa mootoriga. Kuus aastat tagasi Fiati omandusse läinud ning Ferrari direktorite juhtimise all tegutsev Maserati on saanud lõpuks omanikelt rahasüsti ning uue sisseseade, mis võimaldas tal turule tuua uue põlvkonna sportauto, mis erineb oluliselt seni toodetust.

Uus Maserati on tehase senisest toodangust oluliselt voolujoonelisem ning viimistletuma disainiga. Viimastel aastakümnetel toodetud kandilise kujuga Maseratidele heideti ette kehva viimistlust ning vähest töökindlust. Uus 3200 GT on Maseratiks tunnistatav vaid kolmhark logo järgi auto iluvõrel ning loomulikult vaid sellele automargile omase mootori helina järgi, mis on autofanaatikuid aastakümneid peibutanud. Uue sportauto väliskuju atraktiivsemaks elemendiks on bumerangikujulised tagatuled.

Maserati 3200 GT on neljakohaline sportauto (2+2 kupee). Omadustelt võiks ta võistelda Ferrari väiksemate mudelitega, kuid kontsernisisest konkurentsi Fiat ei luba ning seetõttu nähakse tema peamiste rivaalidena Jaguar XKR-i ning Porsche 911. Ferrarit lööb ta aga hinnaga, olles näiteks Ferrari 355 ligi poole odavam. Porsche 911 on aga oluliselt ruumikam ning Jaguar XKR-ist erksama mootoriga.

Superauto jõuallikaks on alumiiniumsulamist valmistatud 3,2-liitrine 32 klapiga V8 bensiinimootor. Mootor on varustatud kahe turboga, mis teeb jõuallika äärmiselt tõhusaks ka madalatel pööretel. Hobujõude on autol 370 6250 p/min juures. Pöördemoment on 491 Nm 4500 p/min juures. Tehase väitel on sõiduki tippkiirus 280 kilomeetrit tunnis ning sajakilomeetrise tunnikiiruse saavutab ta 5,12 sekundiga. Käigukastiks pakutakse kuuekäigulist manuaalkasti või neljakäigulist automaatkasti.

Maserati 3200 GT on ehitatud uuele alusele ning varustatud vedrustusega, mille käitumist kontrollib elektroonika. Veo-jõukontrollsüsteem on võimalik ka välja lülitada.

Rikkalik on ka auto varustus. Näiteks nahksed esiistmed on elektriliselt seatavad ning juhi- ja kaassõitja turvapadi kuuluvad hinna sisse.

Esialgu plaanitakse uut mudelit toota 2000 autot aastas.