Neile järgnevad erinevad joonistusplokid ja -paberid, koolipäevikud ning pasta- ja värvipliiatsid. Lastele suunatud kaubamärkide seas on tänavu populaarseimad multifilmi “Frozen”-märki kandvad tooted. Nendele järgnevad “Monster High”, “My Little Pony”, “Cars” ja “Minions” kujundusega tooted.

Uueks trendiks on Maxima poodides tänavu kujunemas ratastega kooliranitsad, needki enamasti kinost ja telerist tuntud tegelaste kujutistega.

Koolialguse puhul ostetavatest kaupadest on võrreldes eelmise aastaga populaarsust kaotamas tahvelarvutid, näitab Maxima kaupluste koolikaupade müügi vahekokkuvõte.

Maxima kommunikatsioonijuhi Katja Ljubobratets sõnul näitab Eesti kauplustes pakutavate tahvelarvutite müük tänavu olulist langust ja sarnane trend on ka teistes riikides. “Languse peamiseks põhjuseks on ilmselt asjaolu, et suurel osal klientidel on tahvelarvutid juba olemas ja hetkel puudub vajadus nende välja vahetamiseks,” arvas ta.

“Näeme üha enam, et lapsevanemad on koolikauba valikul muutunud teadlikumaks nii ostunimekirja kui ka kvaliteedi ja ergonoomilisuse osas. Tõenäoliselt on põhjus osaliselt selles, et paljudes koolides antakse lapsevanematele ette ka üsna täpne ostunimekiri vajaminevate kaupadega,” selgitas Katja Ljubobratets.

Tänavu on inimesed jätnud koolitarvete soetamise hilisemaks ajaks kui mullu: kui eelmisel aastal kasvas müük kohe augusti alguses, siis tänavu pigem kuu teises pooles. “Koolikaupade ostmise kõrgaeg jõuab kätte käesoleval ja järgmisel nädalavahetusel,” nentis Maxima kommunikatsioonijuht.