Hoolimata tõsiasjast, et frantsiisivõtjatele kuulub 95% enam kui 14 000 USAs asuvast McDonald'sist, pole restoraniomanikel seni olnud püsivat esindusrühma, mille kaudu kontserni juhtidega läbirääkimisi pidada.

Survegrupi loomise peamine praegune ajend on McDonald'si pea neli aastat kestnud ümberkorraldused, mis on söögikohtade ümberkujundamiste või lausa taasehitamiste tõttu toonud kaasa ettevõtete võlakoorma kasvu, ent ei ole pakkunud neile samaväärset käibetõusu.

Mullu lubas McDonald's frantsiisivõtjaid aidata, rahastades osaliselt näiteks iseteeninduskassade ja uute magustoidulettide paigaldamist ning muid muudatusi.

Restoraniomanike sõnul ei paku kontsern aga siiski piisavalt tuge, et konkurentide hinnasurvele vastu pidada.

Allikas: Äripäev