Nimelt tarbitakse siin kõige rohkem premium ehk kõrgema klassi tooteid (siia kuuluvad näiteks „Hamburger 1955“, mis toodi menüüsse kiirtoiduketi 60. aastapäevaks, Big Tasty ja wrapid). Eestis ollakse Janevski kinnitusel valmis kõrgema klassi tooteid proovima ning ka kategooria müügitulemused on siin paremad kui teistes Balti riikides.

„Ma ütleksin, et need on isegi ühed kõrgemad Euroopas. Eesti kliendid on valmis uuteks kogemusteks ja uuteks toodeteks, mida me testime,“ lausus Janevski.

Ta tõi näiteks pilootprojekti, millele loodab suurt edu teistes Balti riikides- hommikusöök, mida testiti just Eestis. Siin toodi see turule kaks aastat tagasi ning sellel kevadel hakati toodet pakkuma ka Lätis ja Leedus. „Eesti on esmaavastuse turg,“ lausus Janevski.
Janevski hinnangul on McDonald's ka hea tööandja. Firmas vaadatakse igal aastal üle palgatingimused, et need vastaks turu olukorrale. „Püüame täiustada oma motivatsioonipakette, mis minu arust on juba praegu Euroopa ühed edukamad,“ kinnitas ta.

Ta märkis, et kuna töötus on viimase viie aasta madalaimal tasemel, on vajaliku hulga töötajate leidmisega raskusi. Samasugune olukord on ka teistes Baltimaades.

Valdkond, kus kiirtoidukett on eriti edukas, on Janevski kinnitusel töötajate arendamine ning selleks võimaluste pakkumine. „Pakume noortele võimalust karjääriredelil tõusta ja toidukohti juhtida. Nii on meil mitmeid näiteid, kuidas 22-24-aastased inimesed juhivad kahe miljoni euro suuruse aastakäibega söögikohta. See ongi meie selge sõnum: alati on meie uks avatud neile, kes tahavad kõrgemale tõusta ja juhikohale asuda,“ rääkis ta.

Eestis on McDonald's is üheksa inimest, kes on ettevõttes töötanud alates firma algusest 1995. aastal. Lätis on vaid üks selline inimene.

Janevski sõnul on ettevõttel siin vedanud ning globaalsel tasandil firmas toimuvad muutused meid ei ähvarda ja neil ei ole meile olulist mõju, sest erineme globaalsest ärist. „Oleme isegi Euroopast mööda läinud, mis on ka üsna edukas olnud. Viimased kolm aastat on meie tulemused olnud väga head,“ kinnitas ta.

Eelmise aasta tulemused ei ole veel auditeeritud, aga käive oli umbes 17,4 miljonit eurot. Võrdluseks, 2012. aastal oli see 15,7 miljonit ning 2013. aastal 17,2 miljonit eurot.
Teiste turgudega võrreldes on Eestis Janevski sõnul 2012. ja 2013. aastal näidatud väga häid tulemusi mis ületasid kõik ootused. Eelmisel aastal tempo küll pisut aeglustus, kuid praegu on olukord taas paranemas.

McDonald's tegutseb siin nn arengulitsentsi alusel, mis tähendab, et McDonalds’igaon sõlmitud leping äri edukaks arendamiseks Balti riikides. Selle lepingu raames ollakse Janevski kinnitusel suhteliselt sõltumatud, aga samas on ka palju reegleid, mida tuleb täielikult järgida. Arengulitsents on tema sõnul aga frantsiisimaailmas kõige efektiivsem arenguvõimalus.

McDonald's kasutab oma toodetes neid tarnijaid, kelle on firma on juba heaks kiitnud ja Janevski sõnul ei ole neil nii palju kohalikke tarnijaid kui nad sooviskid. Siiski toob ta välja mõned näited: nisu hamburgerisaiakeste jaoks tuleb Tartu Millist, Coca-Cola kohalikust firmast ning Leedus ostetakse värske tooraine (jääsalati, toimatid jms) kohalikult tarnijalt. Liha tuleb Poolast.

Aastatel 2008.-2014. investeeris ettevõte Eestis umbes 7,5 miljonit eurot nii uute söögijohtade avamisse kui vanade värskendamisse. Aga ka sellest sügisest plaanitakse kahe ja poole aasta jooksul tõsiseid inevsteeriguid. Nii plaanitakse rekonstrueerida Sõle tänava ja Rocca at Mare söögikohad ning . Viru tänavale tuleb digitellimise võimalus. “Lisaks plaanime avada vähemalt ühe uue söögikoha. Praegu kaalume aktiivselt, kus seda teha,” rääkis Janevski.

2012. ja 2013. aastal oli Eesti söögikohtade külastuse sagedus inimese kohta üks suurimaid Euroopas. “See näitab, et siin on edukas äri, kuid riigi suurust arvestade ei ole kasvamine kiires tempos võimalik,” lisas ta.