Mõni aeg tagasi ostis Ken Slusheri nimeline mees uue telefoni. Tema naine sai samasuguse. Nende mobiilioperaatoriks sai Verizon, mis on seal riigis tuntud rohkete vigade ja kehva klienditeeninduse poolest.

Kohe alguses sai mees 698-dollarilise arve, kui see oleks pidanud olema 120 dollarit. Siis tuli mingi suvaline 9-dollariline arve. Siis aga sai mees juba võlateateid 2000-le dollarile. Slusheril viskas üle ja nad otsustasid mõlemad tüdruksõbraga operaatorit vahetada.

Siis aga hakkasid tulema inkasso poolt saadetud kirjad. Ta sai teada üllatava asja, Verizoni andmetel võlgnes ta neile 2 156 593,74 dollarit.

Ettevõte teatas hiljem, et tegu oli programmiveaga. Nad parandasid enda sõnul selle „lihtsa vea" ja vabandasid.

Niisiis „lihtne viga" parandati, kuid Slusher ei ole rahul. See naeruväärne viga juhtus ajal, mil mees soovis endale kodu osta.

Talle ei taheta nüüd kuidagi laenu anda, sest inkassofirma jälitavat teda üle 2-miljonilise nõudega. Tänapäeval on krediidiskoor ülioluline, aga kõik toimub tarkade arvutiprogrammide abil. Neile on aga keeruline kurta, milline on tegelik olukord. Mehe sõnul on tal väga vähe aega, et olukord lahendada. Verizon omalt poolt mingeid liigutusi enam ei tee.