Nädalalehe majandusprobleemide põhjuseks peab kirjastus noorteväljaannete turu väiksust ja sihtgrupi vähest ostujõudu, ütles Ajakirjade Kirjastuse meediadirektor Tiina Kruus BNS-ile.

Kruus ei soovinud vastavate volituste puudumisele viidates avalikustada mm-i väljaandmisega kaasnevat kahjumit, kuid tema sõnul oli see piisav, et kirjastus pidi hoolimata muudest kasumlikest projektidest tegema lehe sulgemise otsuse.

“Tulevikuväljavaated on suhteliselt kehvad, kuna noorteturg on väga erinevate huvitega ja küllaltki raske on seetõttu saada sellisel väljaandel tiraaþi, mis end ära tasuks,” lausus Kruus.

Eesti Ajalehtede Liidu andmetel oli mm-i keskmine tiraaþ novembris 5500 ning Kruusi sõnul kõikus lehe trükiarv pidevalt vahemikus 5000 kuni 6000 eksemplari.

Tellijaid on suletaval väljaandel 2500. Kõigil tellijatel avaneb võimalus küsida oma raha tagasi või vahetada tellimus rahaliselt võrreldavas mahus kirjastuse mõne muu väljaande tellimuse vastu, ütles Kruus.

Ühtegi uut noortele tarbijatele suunatud väljaannet Ajakirjade Kirjastus Kruusi hinnangul lähiajal tõenäoliselt turule ei too ning pigem võib turul muutusi oodata täiskasvanutele suunatud väljaannete osas.

Mm on kuu aja jooksul juba teine Ajakirjade Kirjastuse noortele suunatud väljaanne, mis on sunnitud ilmumise lõpetama. Detsembris ilmus viimane number noorteajakirjast X.

Mm-i eelkäija Säde asutati 1946. aastal, alates 1991. aastast kandis ajaleht nimetust Meie Meel ning möödunud aasta märtsist mm.