Lühiajaline rent – kellele ja milleks
Kontoripinna lühiajaline rent või teisisõnu tunnibüroo/tunnirent on üha enam populaarsust koguv trend, mille vastu tunnevad Eestis huvi eelkõige väikefirmad või kodust töötavad inimesed, kes vajavad lühikeseks ajaks esinduspinda. Tunnibürood on tavaliselt lühiajaliseks kasutamiseks mõeldud ning täielikult seadmete ja tehnikaga varustatud, seega on tunnibürood ideaalseks võimaluseks siis, kui vaja pidada aeg-ajalt näiteks koosolekuid või nõupidamisi, kuid endal selle jaoks sobivat vaba ruumi pole.

Estonian Office'i kogemus ja turumuutuste põhjalik analüüs näitab, et kinnisvaraturul on üha enam kliente, kes soovivad rentida bürooruume lühiajalise ehk tunnirendi alusel.
Üldjuhul on need kliendid, kes viibivad oma spetsiifika tõttu palju väljaspool kontorit (lähetustel, klientidega kohtumistel, tööga seotud objektidel). Paljudele on kõige tähtsam töö paindlikkus ilma mingisuguste koormavate lepingute ja vastavate igakuiste makseteta.

Ka VIP-klass tasub end ära
Rääkides hindadest, siis tunnibüroo puhul pakutaksegi bürooruume tunnihinnaga. Olenevalt teenusepakkujast sisaldab hind ka mööblit, interneti kasutamise võimalust, arvuteid ja teisi vajalikke kontoritehnika osi, mis teeb klientide elu mugavamaks, sest ise midagi kaasa tassima ei pea, kuid samas on tihti vaja seadmed siiski eraldi juurde üürida. Vähemalt Tallinna turul on tunnirenti pakkuvaid teenusepakkujaid juba üsna mitmeid, seega tasub võimalusi uurida mitmest eri kohast, et leida endale parim ja sobivaim lahendus.

Kuigi bürooruumide ruutmeetri tunnirendi hind on mõnevõrra kõrgem kui pikaajalisel rendilevõtmisel, võimaldab tunnirent siiski tuntavat kokkuhoidu, sest klient ei ole kohustatud tasuma ruumide eest ajal, mil tal ei ole neid vaja. Tunnirendi korral maksab ta kõige eest just ja üksnes siis, kui tal ruume, mööblit ja seadmeid ning teenuseid tarvis läheb. Büroo tunnirent annab kliendile võimaluse rentida vajadusel luksuslikke ja kallimaid ruume, mida tal ei ole otstarbekas rentida pikaajalise rendilepinguga.

Vastavalt oma vajadustele rendivad inimesed tihti väikekontori või isegi ainult ühe töökoha ehk töölaua koos kõikide tööks vajalike seadmetega, ent kohtumiseks väga oluliste klientidega, kellele on tähtis avaldada positiivset muljet, tahavad paljud üürida ka ajutiselt luksuslikke VIP-klassi bürooruume või konverentsisaali. Üldiselt kipub olema nii, et kui juba VIP-klassi poole vaadatakse, soovitaksegi täispaketti ehk korralikku büroomaja, kvaliteetset mööblit ja tehnikat, parkimisvõimalusi, loomulikult internetti ning mõneti isegi sekretäri olemasolu. See kõik tasub väikefirmade ja eraisikute jaoks end kiiresti ära, kuid seda muidugi pigem juhul, kui büroopinda ei ole vaja igapäevaselt.