Ettevõte soovib sel moel investoritelt kokku koguda 200 miljonit dollarit. Äri õitseb neil igatahes väga kenasti, nõudlus on suur.

AshleyMadisoni müügitulu oli eelmisel aastal 115 miljonit dollarit, mis on neljakordne kasv võrreldes 2009. aastaga, ütles ettevõtte rahvusvaheliste suhete juht Christoph Kraemer. Nad teenivad raha sellega, et müüvad meestele krediiti, mida need siis saavad naistega tutvumiseks kasutada.

Avid Life Media on Torontos asuv ettevõte, mis AshleyMadisoni omab. Nad soovivad lisaraha turunduse ja rahvusvahelise laienemise jaoks.

Praegu on keskkonnal 36 miljonit kasutajat 46 riigis. Kraemeri sõnul on nad suuruselt teine tasuline kohtingulehekülg Match.com'i järel.

Ettevõte teenib küll 50% oma tulust USAs, kuid Kraemeri sõnul on Euroopa ainuke regioon, kus neil on reaalne võimalus börsile tulla. Siin suhtutakse tema teada abielurikkumisse liberaalsemalt.

„Me ei ole enam nišiportaal, aga Põhja-Ameerikas on meil olnud raske saada toetust, et börsile minna," ütles ta.

Ettevõtte on seadnud endale eesmärgiks, et aastaks 2020 tuleb 50 kuni 60 protsenti nende tuludest hoopis Aasiast - Jaapanist, Taivanist ja Lõuna-Koreast ja teistest piirkonna riikidest.

Avid Life Media ise on oma ettevõtte väärtuseks hinnanud 1 miljard dollarit.

2010. aastal püüti müüa aktsiaid Torontos, aga investorite huvi oli kesine. „Meie fookuses on täna London. Teeme kodutööd. Meie teine aktsiate esmapakkumine peab olema edukas," ütles Kraemer.

Veebikeskkond on tuntud oma provokatiivsete reklaamide poolest, kus loosungiks on „Elu on lühike. Tee kõrvalehüpe." Viimasel ajal on see muutumas üha populaarsemaks naiste seas. Peamise kasutajagrupi seas, kelleks on 30 kuni 45 aastased inimesed on meeste ja naiste osakaal peaaegu võrdne.

Ettevõte ei arva, et nende teenus on kuidagi halva tooniga. Nende sõnul on see mõne abielu isegi päästnud ning suhet tugevdanud.

„Meie kliendid on rääkinud lugusid, et abieluvoodisse on õnn naasnud. Teised on mõistnud, et rohi ei olegi teisel pool rohelisem," rääkis Kraemer.