Eesti Päevaleheni jõudnud info kohaselt võib EMT-l kavas olla tuleval aastal välja tulla uue kõnekaardiga, mis on mõeldud noortele. Kinnitamata andmetel on uue toote sihtrühmaks noored vanuses 11–15 aastat.

“Ma ei kinnita ega lükka seda ümber,” vastas EMT juhatuse liige Jüri Teemant küsimusele, kas jutt noortele mõeldud kõnekaardist vastab tõele.

Tele2 marketingi- ja müügidirektor Toomas Tiivel ütles, et pole EMT kavast midagi kuulnud. Samas ütles ta, et Tele2-l pole kavas noorematele klientidele eraldi tooteid välja tuua. “Me usume, et ühe konkreetse tootega, mis sobib kõikidele klientidele, on kõige parem turul läbi lüüa. Et n-ö kuldne kesktee kõige parem variant,” lausus Tiivel.

Nooremale tarbijale on Tele2-l Tiiveli sõnul suunatud eri teenuseid, nagu näiteks multimeediasõnumid (MMS) ning mängud.

Radiolinja Eesti juhatuse liige Andrus Hiiepuu aga ütles, et nemad näevad kliendisegmentides suuremat kasvupotentsiaali just kõige nooremate ning vanemate klientide seas. Seetõttu pidas ta üsna loogiliseks, et ka teised mobiilioperaatorid senisest enam noortele panustavad.

Ka sõnas Radiolinja juhatuse liige, et ka Radiolinja ise pole oma kõnekaardi turule toomise mõtet lõplikult maha matnud. “Ehk toob selles osas selguse 2004. aasta.”

Hetkel vaatab Radiolinja üle kõiki oma kliendisegmente, et neid vajaduse korral täiustada ning muuta. Võimalikest muutustest Hiiepuu veel rääkida ei soovinud.

Samas ütles ta, et järgmisel aastal toob Radiolinja turule uusi lahendusi. “Nii äri- kui erakliendile,” märkis Hiiepuu.