Mobiiltelefonide müük Elisas mullu kahekordistus

 (12)
Solarise Elisa salong
Solarise Elisa salongDelfi Pilt

Elisa kliendid ostsid mullu pea kaks korda enam mobiiltelefone kui üle-eelmisel aastal. Kõige popimaks mobiiltelefoniks osutus nutitelefonidest Nokia 5230 ja arvuliselt müüdi kõike enam mobiiltelefoni Nokia 1208.

Elisa logistik Peep Tinnuri sõnul müüs Elisa mullu arvuliselt kõige enam Nokia tavatelefone - Nokia 1208, Nokia 1209 ja Nokia 1616, kuid väga jõuliselt kasvas ka nutitelefonide osakaal. „Elisa kogumüügist oli nutitelefonide osakaal mullu juba 27% ning kõige kiiremini kasvas androidtelefonide müügimaht,“ sõnas Tinnuri pressiteate vahendusel.

Androidtelefonidest eelistasid Elisa kliendid 2010. aastal enim mobiiltelefone Sony Ericsson X10 MiniPro ja HTC Desire.

„Tuleb kindlasti öelda, et nutitelefonide valdkonnas astus eelmisel aastal kõige pikema sammu edasi HTC, tõustes 2010. aasta jooksul nišitootja staatusest arvestatavaks konkurendiks kõikidele nutitelefonide tootjatele,“ ütles Tinnuri. Mullu kasvas oluliselt ka puutetundliku ekraaniga (touch screen`iga) mobiiltelefonide müük, moodustades 2010. aasta lõpuks kõikidest müüdud telefonidest juba 25%.

Mobiiltelefonide keskmine müügihind püsis 2010. aastal samal tasemel 2009. aastaga, ulatudes 83€ (ca 1300 krooni). „Nutitelefonide ja kallimate mudelite käive küll kasvab, kuid suur läbimüük odavtoodete osas hoiab keskmise müügihinna madalal,“ selgitas Tinnuri.

Elisa klientide põhifookus nutitelefonide kasutamisel on suunatud interneti kasutamisele, e-kirjade saatmisele ning üha popimaks muutuva sotsiaalmeedia tarbimisele.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare