„Meie kohvi hinnad on langenud juba alates märtsist 2012 korduvalt. Langetasime oma väljamüügihindu viimati septembrist 2013. Loodame, et lähiajal jõuab soodsam hind ka tarbijateni. Kuna kohv on börsil kaubeldav tooraine, siis pikaajalisi prognoose teha on väga keeruline," ütles Pauligi Eesti tegevjuht Tambet Hook.

Hinnalangus on aga kauplusekettidesse juba kohale jõudnud ehkki palju ostetakse endiselt kampaania korras allahinnatud kohvi.

„Kohvi hinnad on olnud kogu aasta jooksul languses. Viimane hinnalangus jõudis tarbijani 3. septembril. Näiteks populaarne Paulig President maksis aasta tagasi 4,79 ja praegu on selle toote tavahind 3,89. Hinnalangusele vaatamata jätkub trend osta kohvi kampaaniate raames ning suurem osa kohvist müüakse soodushinnaga," ütles Selveri avalike suhete juht Annika Vilu.

„Kohvi müügihinnad sõltuvad otseselt sisseostuhindadest. Samuti lähtume oma hinnapoliitikas põhimõttest olla püsihindades Eesti turul hinnaliider. Tulenevalt eeltoodust on kohvi hinnad Prisma kauplusest viimasel ajal ka märgatavalt langenud.  Kui Paulig President pakk maksis eelmise aasta juulis  4,59 eurot, siis tänaseks on hind 3,99 eurot  ja näeme, et lähiajal võib hind veelgi langeda. Samas maailmaturu hinnamuutusi vaadates tuleb kindlasti võtta arvesse, et lisaks kohvi hinnale USA börsil mõjutavad hinda ka näiteks euro ja dollari kurss, logistikakulud ja mitmed muud tegurid," rääkis AS Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.