Baltika jaekaubandusdivisjoni direktori Maire Milderi sõnul on Mosaici bränd viimase paari aasta jooksul läbi teinud kiire arengu, millega seoses tekkis vajadus visuaalselt eristada naistele, meestele ja lastele suunatud kollektsiooni, seda nii turunduskommunikatsioonis kui ka jaekeskkonnas. „Soov luua oma kliendi ootustele ja vajadustele vastav hubane ning mugav ostukeskkond tingiski Mosaici poekeskkonna arenduse, mille esimest tulemust näeb Vilniuse Panorama keskuses,“ lisas Milder.



Mosaici uue poekontseptsiooni autoriks on sisearhitekt Enel Vaik, kelle sõnul on uue sisekujunduse võtmesõnaks office. Kuna Mosaici bränd on suunatud just kontoris töötavale kliendile, siis on ka sisekujunduses kasutatud just kontorile omaseid detaile, mille tulemusel on uuendatud nii mööblit kui ka materjale. Toonid, materjalid ja valgustus on muutunud hubasemaks ja Mosaic Men, Mosaic Women ning Mosaic Kids poetsoonide jaotajateks. Samuti on uuendatud kogu kaupluse arhitektuurset struktuuri. Vilniuse Panorama Mosaici pood on esimene brändikauplus Vilniuses, kus pakutakse ka Mosaici lasterõivaid.



Panorama Mosaici müügipind on 202 ruutmeetrit, kus on esindatud naiste-, meeste- ja ka lasterõivad. Mosaici pood asub keskuse teisel korrusel, kus on esindatud ka Montoni, Baltmani ja Ivo Nikkolo kaubamärgid.



Mosaic on rahvusvaheline moebränd, mis pakub stiilset ja kvaliteetset kontorirõivastust nii meestele kui naistele ning mugavaid moerõivaid 2-10aastastele lastele. Koos uue poega on kaubamärgil Baltimaades, Venemaal ja Ukrainas kokku 52 kauplust.



Eestisse jõuab Mosaici uus poekontseptsioon 2009. aasta jooksul.