NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
Anonüümne kommentaar
13.04.2018 09:24
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Lätlane" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
13.04.2018 09:26
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "hahaha" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
13.04.2018 09:33
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "ilma" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
13.04.2018 09:38
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "tea" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
13.04.2018 09:46
Osad? Nalja teete või? Selle autoga aeti kõik asjad ära ja keegi ei hakanud isegi arutama, et mis sõit see on, kas tööalane või isiklik. Sest nii oli odavam seda pidada. Näidake mulle üht ettevõtjat, kes hommikul tööle sõitnuna vahetab isikliku masina ametimasina vastu ja õhtul koju minnes vastupidi? Ja lõunale sõidab jälle isiklikuga? Kui selline olemas oleks, siis naeraksid ta kolleegid ta välja ja näitaksid tema peale näpuga. Sisuliselt oligi ametiauto isiklik sõiduvahend, millega tehti kõik vajalikud sõidud, ainult kirjades hoiti seda ettevõttes. Ja ma ei pea silmas neid suuri veoautosid. Kui süsteem seda lubas, siis seda ka tehti. Ikka kulude optimeerimiseks. Kes teisiti arvab, tahab end näidata lihtsalt ülimalt sinisilmsena. Ja ega nad ise ka seda usu.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    13.04.2018 10:29
    Naljakas pealkiri. Meil ei tohiks olla ühtegi piiravat või kehtestavat seadust, sest enamus inimesi elab õigesti ja teistega arvestavalt ilma seadusi põhjalikult tundmata. Eks häält hakkavad tegema ikka need, kellel endalgi teada, et elatakse "natuke" teiste arvelt.
    13.04.2018 11:49
    selles see probleemi olemus ongi- kulude optimeerimine.
    lihtsam oleks kaotada autoga seonduvate kulude kajastamise võimalus ettevõtluses. lubada ainult veoautod ja kaubikud.
    13.04.2018 12:30
    to tont5:
    Sellised "tehtagu" stiilis hõiked on üks põhjus, miks eesti lähevad asjad nagu lähevad.
    Kui teile tundub, et on alust kaevata EU kohtusse, siis tehkegi seda ise, mitte ärge jääge lootma et kuskil keegi ehk...võib olla.... Võtke isiklikult!
13.04.2018 09:50
Kui nõiajaht raugeb, läheb kõik vana rada pidi edasi. Mõeldaksi välja uued vigurid kuidas on võimalik. Alati on nii olnud.
13.04.2018 09:52
Miks tohivad riigtegelased sõita rahva raha eest???
    13.04.2018 09:54
    Riigiametnikele seadused ei kehti.
    13.04.2018 09:58
    ....ja osta soodusa jääksmaksumusega autosid välja?
    kas jätkuvalt makstakse avalikus sektoris eraksutuse korral erisoosdutust (ehk raha tuleb eelarvest ja makstud maks läheb eelarvesse = tulem 0, ainult keegi saab veel vahepeal arvestamise ja ülekande eest palka!?

    kas on jätkuvalt lubatud avalikus sektoris liisida masin a la 3ks aastaks, makstes kinni 90% maksumusest?
    Kui reaalne amort oleks vast ca 60!?
    ikka on vaja erasektorit kottida ja avalik sektor põletab süüdimatult maksumaksjate raha!
13.04.2018 09:53
Tahaks näha mõnda riigile või omavalitsusele kuuluvat sõiduautot millega ei tehta erasõite.Minister veab lapsi ametibussiga kooli ja maksuamet ei kobise.Riigikogulased kasutavad erasõitudeks kuluhüvitise eest ostetud autot ja maksuamet ei tee kuulmagi.Politseiprefekt istub reede õhtul ametiautosse ja sõidab armukesele külla ja maksuamet vaikib.Miks eraettevõtja peab olema halvem riigiametnikust kellele on kõik lubatud?
    13.04.2018 11:50
    miks tavainimene peab olema halvem kui ettevõtja või riigiametnik?
    13.04.2018 16:22
    Eriti ülekohtune on riigi poolt erosoodustusmaksuga maksustada mahtuniversaalkerega 4x4 veoga autosid, sest nendel on maatingimustes ainsana võimalik teenuseid osutada, kaupa ja materjale vedada ning töölisi ka objektidele toimetada. Kergesti on neid võimalik muuta kaubikuks ka. Riik ku röövib enda ülalpidajaid väga ülekohtuselt!!!
13.04.2018 10:03
tont5. kas sa Orwelli oled lugenud? "Kõik loomad on võrdsed, aga mõned on võrdsemad ... " PS esimeses Eesti Vabariigis oli Toompeal töötamine AUASI, mitte mammona kokkuajamine ja võistlus selle nimel kes rohkem riigi (rahva) raha jõuab kulutada...
13.04.2018 10:05
Ma ei saa ühest asjast aru. Mis on tekitanud maksuameti meeletu viha eraettevõtjate vastu? Riigifirmade töötajad lasevad autodega ringi. Politseiauto tõi ükspäev last lasteaeda. Mõtlesin, et ei tea mis juhtunud on, kas lasteaeda on röövitud. Toodi autost hoopis laps välja ja viidi ära. See viha maksumaksjate vastu on täiesti ebanormaalne ja mõjutab Eesti konkurentsivõimet tugevalt pikemas perspektiivis. Pole ju normaalne, et ühed on võrdsemad kui teised.
13.04.2018 10:07
Kindlasti suhtuksid inimesed asjasse palju mõistvamalt, kui kõigepealt muudetaks riigiametnikel ametiautoga erasõitude tegemine võimatuks. Maailma muutmine algab iseendast!
13.04.2018 10:15
Millal Maksuamet hakkab Eesti Riigile kuuluvate autode liikumise kontrollimisega millega liiguvad riigiametnikud s,o.riigiettevötete ja ministeeriumite autode liikumist
see rahahulk mida nende eest saada on väga suur!!!
Anonüümne kommentaar
13.04.2018 10:18
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Kuuldavasti tehti nii" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
13.04.2018 10:19
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Juhani" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
13.04.2018 10:21
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Heauskne EESTIMAALANE" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
13.04.2018 10:32
Näen oma silmaga iga päev kuidas ainult töösõitudeks vormistatud maasturid ja suure KW'ga autod sõidavad nädalavahetusel poodlemas. Ühel juhul olin kodus tööd tegemas ja nägin aknast kuidas töösõitudeks vormistatud autoga tuli naine keset lõuna aega kuskilt shoppamast lastega (üks oli isegi alla 1 aastane) ja käes igasugu manti kaasa arvatud uus jope jne.

Kui inimene registreerib auto töösõitudeks, siis kurat ka tehke nii. Kui on raha auto osta aga maksudega vaja optimeerida selle ostmisel, siis ei ole see teiste süü kes maksavad täishinna käibekaga auto soetamisel.
Loomikult andsin vihje maksuametile ja auto kadus kodumaja parklast kiirelt. Enam pole üldse näha.
13.04.2018 10:41
Võisid varjata erasõitude tegemist a la enne tööd ametiautoga lapse lasteaeda sõidutamist, mida pea igas peres tehakse? Selline kuritegelik "varjamine" ei laiene loomulikult Riigikogu ja linnavalitsue tegelaste koorekihile. Nemad ei vii last lasteaeda, nemad käivad valijatega kohtumas!

See kuradi riik on haige ja iga päevaga aina haigemaks muutub!
    13.04.2018 10:42
    Neil on kõik läbi mõeldud, nad maksavad lihtsalt erisooduse Sinu kirjeldatud juhtumi puhul. Neile on see suva, sest ega nad oma rahast maksa.
    13.04.2018 10:46
    Point selles,et nad ei panegi lapse hommikust lasteaeda viimist erasõiduna kirja...
    Nemad lihtsalt võtavad vastu selliseid seadusi ,mis lubavad EMTA-l inimesi ahistada. Kontroll kõigi ja kõige üle on nende eesmärk, kontroll , millele nad ise ei allu!
    13.04.2018 10:52
    Point on selles, et nende poolest võib see kirja minna ka. Aga see ei tee midagi paremaks, vaid halvemaks, sest tekkiva erisooduse maksavad nad kinni riigieelarvest.
13.04.2018 10:41
Valus on sellist katkist loogikat lugeda maksuameti sulest. Registreerisin oma ettevõtte autod ringi, kuna meie seadused on katkised ja maksuamet on viimasel ajal nupust nikastanud.

Kaks näidet:

a) kasutasin firmaautot kodust tööle ja tagasi sõitmiseks, tõsi mõnikord käisin tee peal ka poes ära. Vabaks ajaks on mul alati isiklik auto olnud. Ma ei ole tööle ja tagas sõitmise eest nõus 200 eurot kuus maksma, seepärast registreerisin auto ümber ja küsin nüüd töösõitude eest autokompensatsiooni.

b) üks mu ettevõtja töötaja elab linnast 12 km kaugusel, kahjuks pole sealt bussiühendus parim, olen võimaldanud tal tööl käia firmaautoga. Ma ei ole nõus selle eest 200 euri kuus lisaks muudele kuludele maksma, seepärast leppisime kokku temale sobivatel tingimustel, et ta ostab sõiduki endale ja küsib edaspidi sõidukompensatsiooni.

Olen lihtsalt seadusekuulelik kodanik ja püüan ellu jääda rumaluste kiuste, mille peale maksuamet üha tuleb.
13.04.2018 11:07
Millest maksuamet järeldab, et autod võõrandati just nende tegelikule kasutajale? Teise eraisiku auto kasutamine erasõitudeks ei ole ju maksustatud. Võib-olla teevad erasõitusid firma töötajad, aga autod on hoopis näiteks firmajuhi sugulaste nimel.
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega