NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 4
19.05.2017 13:20
eks selle raudteega läheb samamoodi nagu Kreeka võlakirjadega
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    19.05.2017 16:08
    SAADAB SELLE RB PROJEKTI KLOAAKI JA ONGI KOGU ARMASTUS!
    20.05.2017 09:48
    Eesti rahvas on ju rumal ja nürimeelne, sellestele peabki pakkuma selliseid projekte nagu Rail Baltica, Aasta Ema- Siiri Oviiriga, Neivelt Vingumas ajalehes ja palj teisi selliseid. Rahvas väärib oma valitsejaid.
    20.05.2017 12:47
    Neiveltil on valus vaadata, sest tema ei oma Rail Baltikus kasumlikust. Neil aga kelle käsi JUBA AMMU Rail Baltiku rahakotis on ja, kes selle VÄÄRAMATUSEST pajatavad, neil on rõõmus vaadata, kuis järjekordne maksumaksja lüpsilehm valmib. Lausa mitme miljardi lehm. Neil on ununenud Kreeka laenud ja muu "tore" tegevus 17 aasta jooksul valitsuses poistebändi liikmena. Kõige tähtsam on omakasu ruttu kätte ja siis võib minna mujale elama. Tühja sest Eestist siis. Aidaa.
    Eestlane olen ja selleks ka jään on vaid poliitiline klišee nende jaoks.
    http://objektiiv.ee/asekantsler-oidsalu-loosung-...
19.05.2017 13:22
Vähemalt on 1 tark inimene Eestis.12 punkti talle.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    19.05.2017 15:04
    võrdlus kreekaga on hea - pole pilootprojekti vajagi - kreekas on sarnane tühiraudtee olemas - rongijuhi palk on isegi teada , kulunumbreid ei viitsi otsida aga suurusjärk oli 100 ja rohkem miljonit aastas
    kreekaga on vahe selles, et tavakodanik sai seal euroraha peal liugu lasta ehk siis võitu - meil saab ainult ladvik juudasente

    samuti on hea võrdlus jeesti haridussüsteemiga, mis toimib nigeerlaste jt jaoks odava kummitemplina-aknaga jeuroopasse

    kilplane taob aga maksud sisse ja teised peavad pidu

    asi on otsustatud - sel ajal kui kilplased kiibitsesid kooseluseaduse kunstlikult tekitatud mõttetu kisa-kära kallal võeti 600 miljonit laenu (riigi madalast võlakoormast lõpetati rääkimine vaikselt enne seda) M.Lauri lükati tanki ja ongi iga töölkäiv kilplane 1000 euriku võrra lisaks laenuga õnnistatud
    19.05.2017 15:18
    parandan/lisan - kreeklaste mägedevaheline raudtee kahjum on suurusjärk 100+ miljonit aastas

    otsustatud on asi seetõttu, et nagu rahvusvaheline praktika näitab on laenaja ainus tee laene teenindada - võtta uusi laene - selleks on vaja misiganes projekti ja RB projekt on superprojekt pankurite jaoks

    miski kaduverakonna kandidaat rääkis talupojatarkusest - meie talupojatarkus piirdub kahjuks pavlovi refleksiga - nigu kuskilt hüütakse lüpsile-lüpsile on talupoegade esindajad kohal sitsides ja paludes lüpsameid-lüpsameid
    20.05.2017 10:09
    kodanikule - Neivelt saab ise väga hästi aru, et Tallinna Sadama börsile viimine ei ole mitte hetketulu teenimise vahend, vaid katse elavdada Tallinna Börsi, et seeläbi tekiks Eesti inimesel võimalus oma raha investeerida Eesti majanduse hüvanguks ja seeläbi tulu teenida (sest meie välismaised pangad meile hoiustamise eest teatavasti enam suurt midagi ei maksa) ning Eesti börsiettevõtetel (lootuses, et neid börsi aktiveerudes veel lisandub) võimalus vahendeid kaasata mujalt kui pankadest või pensionifondidest.

    Niisiis, Tallinna Sadama osalise börsileviimise mõte on eelkõige elavadada Eesti majanduskeskkonna. Kui meil börs lõpuks tööle hakkab, siis võib selle mõju mingil paremal juhul võrrelda kunagise välispankade ja odava laenuraha siia liikumise mõjuga - buumiga. Nii et see on asi, mida vähemalt soovida ja proovida.

    peebule - Jälle tuleb välja, et paljude Rail Balticu vastaste põhiline argument on see, et raudtee ei käi läbi Tartu. Kuigi justkui "põhiliseks" põhjuseks on keskkonna- ja tasuvusküsimused. Nii et tegelikult peaks peep siin argumenteerima teistele RB vastastele vastu ja ütlema, et tasuvus ei ole probleem ning tema soovib majanduslikkus mõttes veelgi vähem tasuvamat alternatiivi - RB läbi Tartu rajamist. See, et Tartu trass on eesti inimesele parem on suhteline. Võib-olla tartlastele ja lõuna-eestlastele. Pärnu trass sobib aga põhja- ja lääne-eestlastele.

    Kokkuvõttes aga ei saa neid kahte projekti - Tallinna Sadama börsile viimine ning RB rajamine omavahel võrrelda (ja üht teise vastu ümber vahetada). Mõlemad on vajalikud ning ei juhtu raudteega lähima 100 aasta jooksul midagi. See on sama, mis väita, et pole mõtet enam asfalteeritud teid ehitada, kuna üsna pea sõidavad autod õhus/inimesed lendavad eralennukite ja kopteritega - slovakid on ühe sellise juba valmis saanud.
19.05.2017 13:22
Vaadake härra, meil on selline poliitiline otsus lihtsalt.
    19.05.2017 13:32
    meie poliitikud alluvad maid kokku ostnud biznismännidele...
    19.05.2017 14:20
    ..juba aastaid tagasi loodi sadu firmasid riiulile..et saada osa sellest rahakülvist....
    .....maa hind on kõige väiksem kasu selle asja juures....
    ....firmad ootavad..et tööde teostamiseks ettemaksu saada ..ja siis kiirelt pankroti minna..et uus firma riiulilt saaks töö üle võtta....jne..jne.....
    ....aastaid hiljem on jälle pidu...vaja ju rööpad üles võtta..(vakra?)...teetammid tasandada jne jne.....
    19.05.2017 14:45
    Kui RB ehitamine on ainult poliitiline ja mitte majandusliust seisukohast võetud otsus, siis selle ehitamiseks on vajalik ikkagi rahva poolt saada ka luba. Seega on vajalik sellekohane rahvahääletus, kuna lõppude-lõpuks hakkab selle eest maksma maksumaksja ja kui kallist hinda, ei tea täpselt veel keegi.
19.05.2017 13:22
Ei maksa targutada ... mul niigi juba paha sellest praegusest valitsusest.
    19.05.2017 13:40
    Antud juhul valitsus täidab inertselt eelmiste otsuseid ja lubadusi!
    19.05.2017 16:49
    Mõistlikkust otsida poliitikute ja ametnike armeelt on üsna veider soov intelligentselt inimeselt.
    kui 10 aastat tagasi räägiti kahest eestist, siis täna oleks põhjust rääkida kolmest eestist: edukad, vähem edukad ning poliitikud-ametnikud. Viimased kütavad üles klassiviha ning rahvustevahelist vaenu; ei kuula kedagi ning püüavad teha poliittehniliselt häid otsuseid kindlustamaks võimu. Selline "jaga ja valitse" BS on 20-aastase partokraatliku juhtimise tulemus.
    Ja selle juhtimisstiili vältimatu tulemus on Rail Baltic, keerukam maksusüsteem, karistusmaksud, raha külvamine a la EAS, ühiskonna kihistumine ja lõpuks ääremaastumine...
    Küsimus ei ole Ratase isikus või Taavi Rõivas. Ei ole Savisaar, Ligi, Ossinovski või Sester üksi "kõige kurja juur". Kurja juur on meie väikeses ühiskonnas mittetoimiv ebapiisava demokraatia mudel, mis ei oma hoobasid võimu sisuliselt vahetada - see annab hoovad ainult võimu koondada kuhugi tagatubadesse ning pilti hägustada. Ja kahjuks näikse, et Vabaerakonnast ei ole asja isegi proovimaks alustada debatti õiges suunas...
    19.05.2017 18:23
    kodanik eelmiselt väga sisukas sõnavõtt ja LS-iga ka nõus. Seni kuni toimib praegune valimise süsteem, pole mingit lootust paranemisele. Riigi reformist ei räägi ka keegi enam midagi, selle asemel ehitatakse super ministeeriumeid, riigikinnisvarale über hoonet, uut kohtumaja, jne ehk avaliku sektori laiamine käib hoogsalt. Ühesõnaga üsna kaost tekitav kooslus, poliitikud ja ametnikud. Olen ammu arvanud, et parteid tuleks laiali saata, valimised isiku põhiseks ja vastavalt valimis platformile jaguneks seltskond vasak, kesk ja parem fraktsiooni. Sellega lõigataks läbi poliit broilerlus ja muud stagnatsioonid. Ainuke viga selles skeemis on see, et enne teeks poliitikud harakiri, kui praegust süsteemi muutma hakkaks.
19.05.2017 13:22
See valitsus tegutseb kuni teiste inimeste raha saab otsa. Ootan IRLilt julget sammu praegu.
19.05.2017 13:23
Kõik õige, kahjuks ei tee meie neid otsuseid ja on absoluutselt põhjendamatu eeldada, et otsustajad töötaksid, meie raha eest, meie huvides.
    19.05.2017 16:27
    Tehtud selgeks ka eriti juhmidele, puust ja punaseks. Aga valitsus jaurab ikka, et tegu on väga tulusa projektiga...See Rail Baltic on sullerite projekt, mis tuleb peatada. Tehke parem selle raha eest korda olemasolevad raudtee liinid. Edelaraudtee alles teatas, et peagi katkestatakse Lelle kandis raudtee kasutamine inimeste transpordiks. Seda raudteed on ilmselt vaja Ida-Virumaa tühjaks kaevandamiseks ning asemele tuuma ja muude jäätmete transportimiseks. Ja kõigele lisaks veel kildagaasi tootmiseks vajalike kemikaalide veoks. Kellel seda kildagaasi vaja on, kui meie kõrval on Venemaa koos ammendamatu gaasiga. Vastus on vist nagu Ukrainaski - seda on vaja teatud USA poliitikute võsudele. Loodan, et Trump lööb peagi selle platsi veidi puhtamaks. Aga Neivelti ees sügav kummardus. Respekt.
19.05.2017 13:24
Neivelt võiks oma partei teha ja valimistel saaks see partei rohkelt hääli. Sellega lõpetaks selle poliitbrolerite dünastia, kus keegi "otsustajatest" pole reaalselt tööl käinud ega saa aru, kus kohast need maksurahad tulevad.
Nende jaoks lihtsalt seda kogu aeg on ja puudu pole kunagi. Suvepäevad ikka töönädala sees, ikka rohkelt preemiaid, lühemad tööpäevad, suvel pikk puhkus jne.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    19.05.2017 13:52
    Ikka parem kui seltskond, kes räägivad püksirihma pingutamisest ja et raha lihtsalt ei ole, makse vaja tõsta v.a. kui vaja parteidele ehk endale maksta iga aasta 100 000 000 EEKi vanas rahas, seda jätkub alati!
    19.05.2017 14:43
    Neivelt võiks liituda mõne eestimeelse erakonnaga (peale EKRE ei tule küll ühtegi pähe hetkel). Äriinimesed ei kipu end avalikult poliitikasse segama, aga Neivelt võtab viimasel ajal palju sõna, just poliitilise taustaga teemadel. Vormistagu end siis ära.
    19.05.2017 14:52
    otse poliitikasse kipuvad ikka äriliselt saamatud. Need kes on keskmiste summade eest, nõus poliitilise ja ajakirjandusliku p..a sees ujuma.
    Arvamust avaldavad need ärimehed, kes tahavad midagi suunata. Küsimus on ainult selles, mis lüliti paneb Neivelti tegutsema?
19.05.2017 13:25
arvestades RB terrorismimeetodil läbiviidavat sundplaneerimist, siis tõenäoliselt nad oleks ka valmis 500 inimest palkama kes 4 korda päevas edasi-tagasi tühja lendaks puht seepärast, et järjekordselt fiktiivselt tõestada kui edukas asi sellest kujuneb.
19.05.2017 13:26
Ahjaa ... Neiveltit ju ka see Niineste oma võrratus Delfi artiklis ei maininud paar nädalat tagasi (Tõnis Mägi jäi ka mainimata tal).
Huvitav, kas unustas? Või äkki Neivelt ei olegi siis kremlimeelne ega nats.
19.05.2017 13:32
seda on 100 korda seletatud, et EL-i toetust sellele projektile kuskile mujale "kantida" ei saa.. Hea, et Postimees ja Äripäev talle enam jahumise ruumi ei anna..
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    19.05.2017 14:24
    seda on 100 korda seletatud, et EL-i toetust sellele projektile kuskile mujale "kantida" ei saa..
    ------
    See on täielik vale. See raha on transpordi arendamiseks ette nähtud ja liikmesriigi enda otsustada, kuhu see pannakse. Lätlased ja leedulased tegid arukad investeeringud olemasoleva raudtee täiendamiseks. Meie ajame kilplaslikku jonni, et saaks läbi soode mõttetu trassi ehitada.
    19.05.2017 14:55
    Loogiline ju. Ega siis asja eesmärk pole kasumliku raudtee ehitamine vaid ainult ja üksnes raudee abil väljavõetavate eurotoetuste kättesaamine.
    19.05.2017 17:09
    To vanaprogeja, sorry, lugesin ainult pealkirja..
19.05.2017 13:36
te ei arvesta, et Eesti elanikud hakkavad Lätis ja Leedus tööl käima. 40-50tuhande seast võib päevas poolteist tuhandekest küll päevas liikuda.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    19.05.2017 14:37
    Miks Eestist peaksLätis ja Ledus tööl käima? Miks Eestis ei ole töökohti, et siin töötada?
    19.05.2017 15:13
    Tööle ei sõida, hoopis viina ostma sõidavad. Eeltöö selleks juba Eestis tehtud. Ostavad Riiast pudeli viina, joovad selle kodus ära ja järgmine päev lähevad viivad taara ära ja toovad uue. Niimoodi seitse päeva nädalas. Lisarongid tuleb panna.
    19.05.2017 15:42
    Ennem tegin piinliku vea. 35 eurot on üks ots? Siis tuleb vist 14 tunnilistele tööpäevadele juurde maksta.
    @vau 19.05.2017 15:13 Tööle ei sõida, hoopis viina ostma sõidavad.
    Aga viinatoomise mõte on hea. Siis on lõbusam sõita.
19.05.2017 13:39
Kuna iga projekti taga on alati konkreetne algataja, kes on sellest huvitatud, siis ei oma tähtsust, kui väikese või hiiglasliku projektiga tegeletakse - seal on alati algataja, kelle ümber jaguneb grupp teisigi huvilisi. Ikkagi on alati konkreetne persoon. Mind väga huvitab, KES on see isik, kes seisab sellise hiigelprojekti taga? Kes? Nimed ja näod paluks :) Presenteeritakse kui riigile äärmiselt kasulikku projekti, aga sellest projektist on keegi isiklikult väga huvitatud. Kes? Sellised hiigelprojektid loovad umbmäärase ja hoomamatu olukorra, kus tihtilugu ei vaadata idu juurde, aga mina tahaksin vaadata.
19.05.2017 13:45
Riigile võlgu kaelavõtvad tegelased vastutusele võtta.
19.05.2017 13:54
Kui RB on veel arusaadav, siis neid idioote tahaks küll näha, kes Pärnu lennuvälja või Haapsalu raudtee aktsiaid ostaks... Aga tundub, et valitsuses, riigikogus ja MKM-is on selliseid inimesi küllalt, kes võõra rahaga, st. riigi rahaga selliseid tehinguid teevad. Saaremaal üks süvasadam juba ootab kümneid tuhandeid turiste aastas.
    19.05.2017 14:16
    RB-s ei ole midagi arusaadavat, kui see oleks mõistlik investeering siis saaks see ka erasektorist raha, aga kui jutt keeratakse sotsiaalmajanduslikule "kasumile" siis on see juba mitte kasum vaid megakahjum reaalse raha mõttes, loodusele tekitatud kahjud peale selle. Ilus sõnade mäng on eranditult ohmude niigi nõrga mõtlemise solkimiseks
19.05.2017 14:12
Ma ei tahaks küll ära sõnada aga ilmselt jääb see RB projekt veel pooleli ka.Lihtsalt 2020 lõpeb seoses Brexitiga igasugune EL poolne finantseerimine ja meil pole neid miljardeid, mida sinna matta.Praegune Valitsus muidugi laenaks end lõhki aga ma arvan, et pikemas perspektiivis ei võimaldata neil seda teha.
19.05.2017 14:20
üksi Neiveltist sinna mäepeale nende praeguste kõigi põmmpeade asemele ja siis veel mingi lootus säiliks.
19.05.2017 14:22
Neivelti juttu on alati nauditav lugeda. Mõtleb reaalselt jalad maas. Poliitiku aju on kahjuks teistsugune, tema ei mõtle majanduslikes kategooriates. Poliitik mõtleb valimistsükli, oma isiku populaarsuse ja parteilise kuuluvuse kategooriates. Kas projekt võtab maksumaksja rahakotist ära 300 või 400 miljonit on poliitikule ükskõik. Hetkeemotsioon on olulisem.
19.05.2017 14:22
>> Miks nemad ei arvesta sotsiaalmajanduslikke eurosid ja eelistavad päriseurosid?
19.05.2017 14:23
Neivelt räägib õiget juttu. Viimane aeg, et otsustama pääseksid need, kes tegelikust elust midagigi teavad. Üle 4 miljardi on planeeritud kahjum, kui srü-st tuleb kolmandik kaubast. Kui seda ei tule, siis kahjum kordades suurem. Miks peakski üle Narva või koidula piiripunkti (praktiliselt tühjaltseisev praegu) venelased saatma kaupa Tallinna kaudu ümberlaadimisega euroopasse, kui mujalt on otsem? Meie jaoks on raudteetransiit kadunud teema.
19.05.2017 14:24
mitte, popsid ja prokommunistlik valitsus koos kaasajooksikutega on võib-olla küll keskkolli lõpetanud, kuid ka see ei anna pikaajalst majanduslikku nägemust ega arenda prognoosi- ja programmeerimisvõimekust. Ning kuna keegi arvatav tarkade kogum on poetanud, et oleks nagu vaja, siis ongi loomulikult ja kole hädasti vaja. Ja kuna juhib siiski Euroopa Liit seda mängumaad, siis polegi kohalike siin suurt midagi peale tasae ,,jah'' pobiseda. Rong see sõitis puhh, puhh, puhh...
1 2 ... 4
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega