NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Anonüümne kommentaar
19.05.2017 13:20
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "aadu" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
19.05.2017 13:22
no ei saa aru neivelti motiividest, kuhu poole ta kallutatud on?rb on eestile vajalik, jah kasumisse jõuab see mitte lähimate kümnendite jooksul, aga neivelt peaks ju teadma, et pikaajalised investeeringud ei rajane ainult kasumlikusele, vaid ka ka missiooni tundele pilguga kaugemasse tuleviku ja ega ka pikemas perspektiivis, kui eesti on end lahti harutanud täielikult venemaa majanduse kombitsate küljest, on selle projekti olemasolu väga tähtis
19.05.2017 13:22
Neivelt presidendiks!!!
Aga tõsiselt, kahjuks jääb ta hüüdjaks hääleks kõrbes.
Õudus kuubis
19.05.2017 13:27
Neivelt ei mõista, et RB on riigi projekt, mille kasu pole otseselt rahaline, vaid sotsiaalmajanduslik. Sellest saab kasu eesi rahvas, mitte otseselt ükski firma. See on samamoodi nagu näiteks haridussüsteem. Seda ei saa erastada, sest see oleks katastroof Eestile. Ometi on see ülioluline tuleviku suhtes. Hetkeliselt vaadates aga puhas kahjum, maksumaksja rahadest.
19.05.2017 13:36
Eestastel on tekkinud kaduva rahvuse mentaliteet, mis halvab osadel mõtlemisvõime, käivitab teistel selle pealt teenida!
    19.05.2017 13:40
    jah, ärme tee midagi, ootame, millal toonekurg kohale lendab ja meie õue peale õnne toob:))DD
    20.05.2017 13:41
    Diskussioon ei käi ju RB mõttetust ehitusest vaid väljapakutud suund on üdini mõttetu ja ei saa kuidagi liigitada eesti rahva sotsiaalmajandusliku kasu alla. Sotsiaalmajandusliku kasuna saab käsitleda sõidusuunda tallinn- tapa- tartu - valga. Sellel liinil sõidab eestimaa rahvas iga päev ning selle liini läigushoidmine on tõepoolest eesti sotsiaalmajanduslik huvi ja seda liini kuni valgani on mõistlik doteerida ja kui lätlased , leedukad olemasoleva tee kiiresti sõidetavaks teeksid, võidaks eest rahvas veelgi enam.
19.05.2017 13:57
Neivelt võiks öelda oma hinna, millega ta oleks nõus valitsusse minema. Isegi kuuekohalise numbriga oleks ta igat senti väärt.
Unistada ju võib, ega Neivelt ei hakka iialgi korruptsioonist läbiimbunud räpase poliitikaga tegelema.
19.05.2017 13:58
rb on ollnud mulle suht suvaline teema, pole olnud ei poolt ega vastu. Agu kui nüüd veidi süübida ja mõistusega asja võtta, siis sellisel kujul nagu täna seda plaanitakse, on see absurd. Jääb segaseks, millisest kaupade veost käib jutt kui rb hakkab põhimõtteliselt mere äärt pidi toimima, mitte iialgi ei saa olla kaupade vedu raudteel odavam kui suurte laevadega. Ka mingi sotsiaalmajanduslik aspekt on häma, ehitaks parem korraliku autobahni ja tagaks normaalsed lennuühendused ning kindlasti oleks see inimestele kordades kasulikum. Ja kuigi Neivelt on paras vingupill, siis siin on tal 100% õigus- kui isegi soomlased ei näe mõtet, millest see mõte eestlaste jaoks tekib. Saan aru, et väikesele pundile pollitikutele on rb Eldorado, aga nimetada seda mingiks sotsiaalmajanduslikuks kasuks on kuidagi küüniline. Jälestan tänast kremlit ja sealset päkapikku, aga lillalillade jutt, et rb ga Eesti rb haagib ennast venemaast lahti, on pehmelt öeldes hülgemöla.
19.05.2017 14:00
Neivelti poolt väga mõistlik jutt.
19.05.2017 14:29
rayl- baltika on nagu uute majade ehitamine olemasolevate vastu, eravaldusse ja oodata< millal kasumisse jõuab kui üürid välja ja elad metsa all edasi
19.05.2017 14:32
pakun et tuleks kedagi giljotineerima hakata....juhul,kui iga RB asjapulk kinnitab oma allkirjaga,et iga kallinemise,hävingu vms.jama puhul on valmis oma ja pere eluga vastutama ilma kohtuotsuseta,lööme kopa maasse....muul juhul tuleb vist omakohust rakendada,mina oma lapselastele võlakoormat kanda ei võta
19.05.2017 14:34
Ma ei ole Neiveltiga nõus ja sellises formaadis väljapakutud pilootprojekt nagu Neivelt pakub, ei kannata kriitikat.
Me räägime rongist, aga tema pakub pilootprojektiks välja mingit lennuki ja bussi sümbioosi.
Džentelmenid ja leedid ! Ma ei taha lennukisse, lennaku see Riiga kasvõi iga tunni tagant, ma tahan rongi, sest
- sinna mahun ma istuma ja saan ka jalgu sirutada.
- pilet on stabiilse hinnaga
- rongipileti saan ka sõbrale anda kui ise ei saa sõita
- rongi väljumise ja saabumise ajad on stabiilsed
- lihtsalt mugav ...

Lennukis ei tea ma kunagi, mis hinnaga ma pileti saa.
Lennukipiletit ei saa ma (üldjuhul) muuta
Lennukipiletit ei saa ma teise inimese nimel vormistada (ilmselt turvakaalutlustel, kuid ülimalt jabur nõue).
*
Mida, raudteepe*e, mõtisklen, et kes need ikka on kes raudtee vastu on? Automehed, laevamehed, tartumehed ... oleks loogiline arvata. Aga miks rohelised vastu on, kes muidu igas asjad tossutamise vastu on?
Kui raudtee "lõikab Eesti pooleks", siis kas analoogne on ka põhjus, miks me Tallinnast Riiga autobaani ei saa tehtud.

Rsk ... kui te raudteed ei tee, tehke siis vähemalt autoteegi, mida mööda sõita saaks, aga seda ka keegi ei tee, samas kui autosid aina juurde tuleb.
    19.05.2017 14:55
    ise ka oma argumente loed või?ilmselt isegi algklassi laps lükkaks su argumendid ümber selles valguses nagu RB praegu on....naljamees
    19.05.2017 15:20
    Meie rohelised räuskasid, kes need lätlased üldse on, et keelduvad raudteed läbi Koiva rahvuspargi ehitamast, kui meie tahame Tartu kaudu viia...
    Nii palju siis meie roheliste rohelisusest. Nad ajavad teiste asja, loodus või keskkond on savi.
19.05.2017 14:40
On see RB mis ta on aga Tallinna Sadama müükipanek on ka jama. Samas kaup, mis pärast Putini kukkumist loodetakse RB-le saada, tuleb ju ka sadamasse tagasi. Praegu TS müükipanek on lihtsalt eelarveaukude täitmine, mitte strateegia.
19.05.2017 14:41
To Gentle Wolf, Saksamaale ei jõua Sa selle rongiga mitte kunagi ja piletihinnast on ka ennatlik rääkida.
    19.05.2017 15:00
    Täna veel ei jõua, aga millalgi hakkan jõudma. Kogu selles asjanduses jäetakse meile midagi ütlemata.
    Öeldakse, et raha tuleb ELst ja nö raudtee rea pealt (mis tähendab, et mujale seda kanda ei saa). Raudtee on impeeriumi keskuse ühendamine ääremaaga. Ja sellest vaatevinklist oleks arutu arvata, et lihtsalt tehakse mingi raudteejupp ei kuskilt eikuhugi.
    Öeldakse, et Leedu-Poola piirilt ei saa kuhugi. Saab ikka küll, googeldage vähe. Tõsi, täna pole kiirused suurema kui Tallinn-Tartu raudteel, aga küll nad tõusevad, sest Poola, moderniseerib oma raudteid hoolega.
19.05.2017 14:47
sõjavägi näitab kui armetud need on , kes kukub maha kes saab elektri löögi sest vool oli juhtmeis jne, vasti upuvad kraavi veel.laste aias on nutikamad lapsed kui eesti kaitseväes?
Kommentaar eemaldatud
    19.05.2017 15:32
    Mõne tunniga oli kogu Euroopa lennuliiklus halvatud, mitmeks päevaks-

    See oli ju EU ametnike lollusest ja asjatundmatusest nii, Ida suunas lendamist ei takistanud ju miski ja tahmapilve liikuminegi oli neile pidevalt teada. Keegi ei julgenud otsustada, asi oli selles, et kindlam on lennud ära keelata kui võtta vastu otsus, mis piiraks lende tahmaga saastatud õhu piirkonnas.
    19.05.2017 15:54
    Mida tahes. Kas kellegi lollusest või mitte, aga lennukid olid maas. Sama võib korduda mistahes olukorras, riske ei taha ametnikud kindlasti võtta. Plaani B lennuliikluse katkemise puhul ei ole.
    19.05.2017 16:06
    Kui paar riigireeturist jewroametnikku pikemaks Brüsselisse vulkaanivangi jäävad, siis ei ole see Eestile kuigi suur õnnetus. Nende pärast hakata miljardeid raiskama mingi mõttetu raudtee ehitamisele? Riigivarastel peaks olema nii palju raha küll kokku kaabitud, et Brüsselist kas või taksoga koju sõita.
19.05.2017 14:49
Need suured RB pooldajad riigiametites ja muudes avaliku rah jagamise organites garanteerigu oma isikliku varaga, et see on kasumiga projekt, kohe huviga vaataks palju neid kindlameelseid alles jääks. Ja sellise projekti puhul peaks puukallistajte argumendid mingist nähtamatust sotsiaalmaanduslikust kasust kukele saatma. Projekt kas toob reaalset raha riigile või on kahjumis ehk mõttetu st. prygikastikaup.
19.05.2017 15:28
Küllap siis nii on Berliini ja Franfurti panganduse isandatele vaja teha, ega siin muud varianti kohalikele jäetud ei ole.
19.05.2017 16:10
No need soomalsed, kes Tallinna sadama aktsiaid noolivad, on ju Helsinki sadam. Ja milleks peaks nemad investeerima raudteesse, , pealegi veel olematusse, kui korralik sadamfirma, milles neil tulu tõuseb on saadaval. HS ei investeeri lihtsalt raha paigutamisse vaoid hoopis saada jalg ukse vahele toimivas firmas. Ehk neid huvitab peamiselt ikka Tallinna sadam kui slline ja emärgiks ongi se, et saada see oma käpa alla. Esialgu kolmandik, aga edaspidi võib sellest saada lausa ainuomalnik. Sest poliitikutel ju raha vaja. Nis hammaste taga, see oma. Kuna nemad enne on tuleviku peale mõelnud. Kui Neivelt midagi räägib, siis võiks ikka täpsusust ka oma jutus hoida. Miks ta siis ise sadamasse ei investeeri? Seda puru, mida sinna sisse panna peaks tal ju ikka olema. Aga HS on huvitatud ka sellest, et oma konkurendile jalg taha panna. Erit kaubaveo osas. Nemad said just alles oma majandamise peale seisakut jälle jooksma ja nina vee peale.
19.05.2017 16:12
Õige küsimus kõlab: "Kes saab tellimusi ja muud kasu (maa müük jms) RB ehitamisest?"
Kunagi tuleb vastus avalikuks. Siis ka mõistame, miks seda vaja oli.
19.05.2017 17:26
KAs te tõesti arvate,et needsamad tüübid,kes täna seisavad Rail Balticu projekti taga,et nad on unustanbud kuidas rahvas neile vee peale tõmbas fosforiidi kaevandamise keelamisega ? Praegu üritataksegi eesti riik niiviisi nurka mängida,et ühel hetkel valitsus vaid laiutaks käsi,et midagi muud üle ei jää kui võtta laenude tagasimaksmiseks jälle ette fosforiidi kaevandamine...Simson juba värbab salaja geolooge,et eelluuret teha.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega