Veebimüük kasvab niiöelda "tellistest ja mördist" poodidest kolm korda kiiremini. Seda veab trend, et kojutoimetamise eest eraldi tasuma ei pea. Nüüd vaevavad müüjad aga pead, kuidas vähendada tagasisaadetud kaubaga tegelemise kulutusi. Selleks on välja mõeldud erinevaid lahendusi.

Jaekettide mängumaale trügiv Amazon on mitmele poole paigutanud pakiautomaate, kuhu saab kauba tasuta tagasi tuua. Need on tavaliselt kaua avatud kohtades, nagu jõusaalid ja poed. Tarbija peab lihtsalt internetis valima, kuhu ta kauba tagasi tuua tahab.

Jet.com aga näiteks pakub kaupa soodsamalt, kui tarbija nõustub tagastamise võimalusest loobuma. Kui inimene soovib ostetu ikkagi tagasi saata, peab ta maksma 6 dollarit pluss 5 protsenti kauba hinnast.

Riidemüüja Modcloth võimaldab aga ostjatel üles laadida pilte, kus nad ostetud riideid kannavad - nii saavad järgmised ostjad parema ülevaate, kuidas rõivad tavainimese seljas välja näevad.

Loe kõikidest uutest strateegiatest pikemalt Bloombergist.