Praeguseks on video Vimeo keskkonnast kustutatud ning nokia.perks.com koduleht maas, kuid suminat on tehnoloogiaajakirjades uus teenus tekitanud palju, vahendas zomgitscj.com.

Nokiapoolne idee ühendada kupongilehed interaktiivse mobiilikeskkonnaga pole ehk see mida oodata mobiiltelefonitootjalt, kuid kindlasti ei ole tegemist halva ideega, arvavad eksperdid.

Perks on klassikaliste kupongilehtede mobiilne, paberita versioon, mis pakub kasutajale allahindlusi ja pakkumisi teksastest sushini. Pakkumiste alusel ostetud soodsad teenused ja kaubad saab endale lunastada NFC ehk near-field communicationi platvormi alusel, mis tegelikkuses on sama kiip, millega me täna avame pea igas kontoris uksi. Uutesse telefonidesse aga ehitatakse NFC kiip juba standardis sisse.

Perksi reklaamvideos, mis praeguseks on juba videolehtedelt kadunud, selgistas, kuidas Perks aitab leida sobivaid riideid ja kaupu, säästes neilt palju raha. Lisaks saab Perksiga leida pakkumisi restoranides ja läbi oma telefoni koheselt ka laud broneerida.

Kuna uus Nokia N9 tuleb koos sisseehitatud NFC kiibiga, ei ole mingit probleemi kõik pakkumised ja nende "väljaostmine" just selle vana, kuid siiski "uue" mobiilse makse tehnoloogiaga lahendada.