Keskendumine kliendisuhetele, klientide aktiivsuse kasv ja lai teenuste spekter on kasvatanud panga netoteenustasutulu aastases võrdluses 32%.

Keskmine hoiuste kogumaht on kasvanud 3%, sealjuures kodumajapidamiste hoiuste keskmise mahu kasv on 21%. Laenuportfellide keskmised mahud on aastaga tõusnud 2%, sealhulgas äriklientide laenude mahud on kasvanud 1% ja kodumajapidamistele antud laenud 2%.

„Rekordiliselt madalate eurointresside tõttu on kasvanud hüppeliselt klientide huvi säästmise, investeerimise ja pensionitoodete vastu. Sealhulgas valivad nii jae- kui ärikliendid järjest enam erinevaid finantsinstrumente, näiteks riske maandavaid tooteid," kommenteeris tulemusi Nordea Eesti juht Petri Nikkilä.

"Lisaks headele majandustulemustele võime rõõmustada ka selle üle, et Nordea Grupp tervikuna on Eesti filiaali stabiilsust ja pädevust tunnustanud. Eelmisel aastal tegi Grupp otsuse luua siia uus tugiteenuste keskus, mis alustab tööd sellel kevadel. See tähendab ka suure hulga töökohtade loomist kõrgelt kvalifitseeritud spetsialistidele,“ lisas ta.

Kogu Baltikumis teenis Nordea 2015. aastal 91 miljonit eurot kasumit, eelneval aastal oli kasum 26 miljonit eurot.