"Tugevdame Nordea turupositsiooni kindla ja kompetentse nõustava pangana. Rõõm on tõdeda, et kliendid on meie pakkumistele hästi reageerinud ning meid on viimase kvartali sees leidnud paljud uued aktiivsed kliendid. Nordea kliendid on pangaasjades aina teadlikumad ja iseseisvamad, rohkem kui 8 eraklienti 10st kasutavad elektroonilisi kanaleid. Kõigis pangakanalites jätkame teenindustaseme tõstmist vastavalt meie klientide vajadustele ja eelistustele," märkis Inga Skisaker, Nordea Balti panganduse juht. 

2015. aasta esimeses kvartalis teenis Nordea pank Eestis tegevuskasumit 12,1 miljoni euro ulatuses. Nordea Eesti keskmine hoiuste maht on jäänud stabiilsele tasemele, kasvades 1% võrra võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Leibkondade hoiuste keskmine maht on samas aastaga kasvanud 27%. Laenuportfellide keskmised mahud on aastaga tõusnud 4%, sealhulgas on äriklientide laenude keskmised mahud kasvanud 5% ja leibkondade laenud 3%.

Põhjamaade finantsgrupile, mille lugu on pea 200 aasta pikkune, tähendab see head algust. Oleme uhked, et selle aja sees oleme loonud tugevad kliendisuhted ning andnud oma panuse väga kiiresti arenenud ühiskonna ülesehitamisesse," ütles Nordea Eesti juht Petri Nikkilä. "Nordea pühendumist oma meeskonnale ja kohalikule kogukonnale tunnustati ka esmakordselt vastutustundliku ettevõtluse kvaliteedimärgisega."