Nordic Aviationi esimene „oma“ lennuk koos Eesti meeskonna ja eestikeelse pardateenindusega alustas lendamist 20. jaanuaril.

Toona avaldasid ettevõtte esindajad lootust, et edaspidi õnnestub liikuda oma lennukitele tempos üks lennuk kuus ehk teine, samuti CRJ700 tüüpi lennumasin oleks pidanud alustama lendamist juba veebruaris.

„Teine CRJ700 pole veel õhus, sest kohustuslik paberimajandus võtab mõnevõrra kauem kui plaanitud – asjaajamine on ju teatavasti riikidevaheline, seotud on ka Adria Airways ja Sloveenia ning asjad võtavad lihtsalt aega,“ ütles Nordic Aviationi kommunikatsioonijuht Liis Veersalu.

Nordic Aviation loodab teise lennuki siiski hiljemalt lähinädalatel lendama saada. Meeskonnad on juba valmis ja ootel. Töötajate puudus ei ole Veersalu sõnul kindlasti probleemiks.

Sarnaselt esimesele lennukile on ka teine CRJ700 renditud dry-lease (ilma meeskonnata – toim.) lepinguga USA liisinguandjalt Regional One. Lennukit opereerib Nordic Aviation Group, mis tegutseb Adria Airways lennuettevõtja sertifikaadi all.

Ettevõtte kinnitusel koolitatakse jooksvalt ka uusi meeskondi. Järgmisel nädalal algab taas pardateenindajate koolitus ning ka uued piloodid käivad järgemööda Sloveenias teadmisi omandamas ja kinnitamas.

Suveks loodab Nordic Aviation kasvatada oma lennukipargi kuue lennukini, mis on plaanide kohaselt kõik CRJ-tüüpi õhumasinad.