Delfi juhatuse esimehe Ville Jehe sõnul on uus omanik väljendanud selget soovi jätkata Delfi senist tegevust ning kindlustada firma juhtpositsiooni ja arengut internetimeedia valdkonnas. “Delfi kasutajatele tähendab see eelkõige seda, et elu läheb edasi, nii nagu ta oli seni, ning ilmselt ei märka lugejad lähitulevikus Delfis mingeid suuremaid plaaniväliseid muutusi. Delfi on teadaolevalt üks väheseid kasumlikke ettevõtteid oma valdkonnas ning see lisab meile kindlust valitud meediamudeli jätkamiseks. Samas tähendab uue omaniku tulek Delfi jaoks veelgi kindlamat seljatagust ning laiemaid võimalusi edasiseks arenguks,” ütles Jehe.

“Findexa on otsinud teid laiendada oma tegevust Baltimaade internetiturul ning Delfi ostmine on loogiline samm oma eesmärkide saavutamiseks. Tuginedes oma olemasolevatele ressurssidele ja oskustele näeb Findexa võimalust stimuleerida Delfi arengut juhtiva internetimeedia firmana Eestis, Lätis ja Leedus,” ütles Findexa rahvusvaheliste operatsioonide juht Magnus Sonnorp.

Sonnorp usub, et olenemata erinevast ajaloost ning kogemusest võib Findexa ja Delfi tegevuses leida olulist sünergiat, mis on kasulik mõlemale ettevõttele.

“Delfi on Baltimaade internetimeedia turul liidripositsioonil ning hästi juhitud ettevõte. Delfi edu aluseks on tasuta levik ning sõltumatu uudistekanali staatus ning meie sooviks on säilitada need väärtused ka edaspidi,” lisas Sonnorp.

“Delfi müümine on MicroLinki restruktureerimise loogiline tulemus, sest tegu on meediafirmaga ja seetõttu ei kattu ta MicroLinki, kui IT ettevõtte põhitegevusaladega. Samas võib MicroLink rahul olla Delfi seniste tulemustega ning firmat müües pidasime oluliseks, et uus omanik sooviks jätkata sama teed,” ütles MicroLinki juhatuse esimees Allan Martinson.

MicroLink asutas Delfi Eestis ja Lätis 1999. aasta sügisel ning Leedus 2000. aasta talvel. Portaalid kasvasid kiiresti juhtivateks uudiste, e-maili teenuse ja kataloogikeskondadeks. MicroLinki omanduses sai Delfist Baltimaade suurim internetikeskond, mida TNS EMORi meediauuringute kohaselt külastab üle 1,1 miljoni kasutaja.

Delfi opereerib 6 portaali Baltimaades: kohalikus keeles portaalid kõigis kolmes riigis ning venekeelsed portaalid Lätis ja Eestis, lisaks kataloogikeskkond www.centras.lt Leedus. Vastavalt TNS Emori viimasele uuringule on Delfil Eestis 365 000 kasutajat. Delfi käive oli juulist 2002 kuni juunini 2003 kestnud finantsaastal 23,2 miljonit krooni.

Findexa on Norra juhtivaid meedia- ja infokataloogifirmasid, millel on tütarettevõtted 8 Euroopa riigis väljaspool Norrat. Ettevõte käive 2002. aastal oli ligi 4 miljardit krooni ning firmas töötab üle 3000 inimese. Findexal on tugev turupositsioon nii trüki- kui ka online meedia valdkonnas. Eestis kuuluvad lisaks infotelefonile 119 Findexa Eesti toodete hulka Eesti Ettevõtete Telefoniraamat, kohalikud telefoniraamatud INFO+ kaubamärgi all ning internetikataloog www.infopluss.ee.

MicroLink on Baltimaade suurim infotehnoloogiateenustele keskendunud kontsern. Microlinki tegevusaladeks on süsteemiintegratsioon, tarkvaraarendus, ärilahendused, andmeside, kesksüsteemide outsourcing ja PC-teenused, uus meedia ning mikrolaine raadiolinkide tootmine. Grupi käive oli 2002/2003 finantsaastal 895 miljonit krooni ning käesoleva aasta oktoobris töötas ettevõttes 658 inimest.