Eile toimunud Swedbanki kliendiseminaril väitis Norra tipp-analüütik Harald Magnus Andreassen, et Eesti ettevõtjaid Norra turul juba tuntakse. „Hind on turule sisenedes esialgu Eesti ettevõtetele oluliseks konkurentsieeliseks. Kui toode on kõrge kvaliteediga ja usaldus loodud, siis saab edaspidi küsida ka paremat hinda," väitis Andreassen. „Eesti ettevõtjate edu Norras aitab kinnistada sarnane põhjamaine ärikultuur ning kvaliteedile orienteeritud tootmine," lisas analüütik ning tõi hea näitena välja Eesti moodulmajade tootjad, kes on viimastel aastatel Norras väga edukad olnud.

Harald Magnus Andreassen sõnas, et arvestades Norra turu suurust on Eesti ettevõtjatel võimalik oma mahtusid seal oluliselt kasvatada. „Ka keerulisematel aegadel jätkub Eesti tootjatele Norra turul ruumi," on Andreassen veendunud.

Norra on Eesti ettevõtjatele oluline ekspordi sihtriik olles hetkel tähtsuselt seitsmendal kohal. Eesti eksport Norrasse on aastatel 2005-2013 kasvanud kaks ja pool korda. 2013 aastal eksportisime sinna juba kaupu 447 miljoni euro väärtuses. Norras elab 5,1 miljonit inimest. Arvesse võttes Norra kõrgemat hinnataset on ostujõud seal ligi kaks korda suurem kui Eestist.