BMW Gruppi kuuluva Rolls-Royce’i müük kasvas viimasel aastal 33 protsenti ehk kolmandiku võrra, turgutatuna Euroopa nõudlusest, edastab Briti majandusleht Financial Times.

Üle 200 000 eurose hinnaga sõidukite segmendis parima müügieduga sõidukeid müüdi aasta esimese kuue kuuga 1968 auto. Mullu samal ajal müüdi 1475 autot.

Euroopas kasvas müük enam kui 60 protsenti, Aasias ligi 40 protsenti ja Lähis-Idas enam kui 30 protsenti. USA ja Hiina turul oli ettevõtte teatel kahekohaline kasvunumber.

Kokku müüs BMW esimesel poolaastal ajaloos esimest korda rohkem kui miljon sõidukit. Kasv mullusega võrreldes oli 6,9 protsenti. Ettevõtte teatas, et suudab täita selleks aastaks võetud eesmärgi müüa kaks miljonit autot. Seda vaatamata Mini müüginumbrite 11-protsendilisele langusele.
BMW suutis kasumiootusi ületada peamiselt Hiina turu nõudluse toel ning ettevõte märkis, et selle aasta maksude eelne kasum kasvab tugevalt. „Me liigume järjekordse rekordaasta kursil,“ kinnitas Rolls-Royce Motor Carsi juht Torsten Müller-Ötvös.

Superluksuslikel brändidel nagu Ferrari, Lamborghini ja Rolls-Royce jäid 2008. aasta finantskriisist suhteliselt puutumata, kuid seisavad silmitsi probleemiga, kuidas müüginumbreid kasvatada.