Jätkates aga veidi positiivsema noodiga, kirjeldas ta oma visiooni anda reisijatele pileteid täiesti tasuta. Ärimudel seisneks aga selles, et lennujaamad, kes reisijahordide pealt järjest suuremaid müüginumbreid teevad, jagaksid oma kasumit lennufirmadega, kes lõpuks ju ostjad lennujaama toovad, kirjutab The Guardian.

Lennujaamad ütlevad aga, et Ryanairile tehakse niigi juba praegu soodustusi. Näiteks sõlmis Stanstedi lennujaama omanik 2013.aastal Ryanairiga kümneaastase lepingu - Ryanair toob lennujaama rohkem reisijaid ja saab seeläbi väiksemad lennujaamatasud. Lisaks investeeriti Ryanairi terminali 80 miljonit, et reisijatele rohkem ruumi teha.

Ryanair omakorda loobus oma kurikuulsalt karmist käsipagasi-poliitikast ning lubas reisijatel lennujaamas tehtud oste pardale tuua.

Seega, kuna Stanstedist lendab nüüd 80% reisijatest Ryanairiga, kukkusid lennujaamatasud lennujaamal 148 miljonilt 141 miljonile naelale, kuigi reisijate arv tõusis 2 miljoni inimese võrra. Tasude langemise korvasid reisijad aga suurema ostlemisega, mistõttu kokkuvõttes kasvas Stanstedi käive ikka 5%.