"Selline kinnitus jääb ka veidi kohendatud pakendile, mis tuleb lettidele aprillis," ütles Horm Delfile.

Maag Lihatööstusel on õigus kasutada praeguseid etikette kuni 16. aprillini.

"Loomulikult mõistame, et turukonkurents on olnud väga tihe ning veterinaar- ja toiduamet olnud väga suure konkurentide surve all," sõnas Horm.
"Kõnealuse tootesarjaga suutsime sisuliselt ära tabada midagi väga lihtsat - mida tarbija tegelikult ootas."

Maag Lihatööstus tõi jaanuaris müügile Ehe vorstitoodete sarja, mille pakenditele oli kirjutatud "100% liha". Veterinaar- ja toiduameti hinnangul on märge „100% liha“ vastuolus toidu märgistuse nõuetega ja tarbijat eksitav, kuna lisaks toote valmistamiseks kasutatavale sealihale on lisatud veel teisi vajalikke koostisosi.

Maag Lihatööstus teatas täna, et Ehe tootesari tõstis veebruarikuu käibe võrreldes eelmise aasta veebruariga 30 protsendi jagu 1,4 miljonile eurole. Ettevõtte müügimaht ulatus veebruaris 471 tonnini, kasvades 12 protsenti. Viinerite käive kasvas lausa 162 protsenti.

Valmistoodete mahu poolest möödus ettevõte Atria lihatööstusest ning võttis Rakvere Lihakombinaadi järel teise koha.