„Hea on tutvustada toodet, kui räägid millestki, mida katsuda ei saa,“ alustas Olybeti juht Kaido Ulejev naljaga. Tema sõnul on Olympic spordiennustusse laienemist pikalt plaaninud, kuid ettevõtte pidas oluliseks mobiilse kasutajasõbralikkuse arendamist – et toode oleks mugavalt kasutatav nii nutitelefonis kui ka tahvelarvutis. Ulejevi sõnul aitavad uued nišid Olympicul kasvada. Nii on pokkeri populaarsus pigem langemas, samas spordipanustel on suur potentsiaal kasvuks.

Kaubamärgi OlyBet alla koondatakse spordiennustus, internetikasiino ja netipokker. OlyBeti vahendusel saab teha panuseid sadadele erinevatele spordisündmustele, seda nii enne spordiüritust kui selle toimumise ajal. „Vajasime uut, löövat ja lühikest kaubamärki, mida rahvusvahelistel turgudel kasutada,“ põhjendas kaubamärgimuutust pressikonverentsil Olybeti juht Kaido Ulejev.

Spordiennustusteenust pakutakse nii OlyBeti online-keskkonnas kui ka avatavates spordibaarides. Augusti jooksul avatakse seniste kasiino-lounge'ide baasil kokku 17 spordibaari, neist kümme Eestis ja seitse Lätis.