Ülejäänud Baltikumiga võrreldes jääb see küll alla Leedu tulemusele (umbes 370 miljonit krooni), kuid seljatab Läti (187 miljonit krooni). Kõige hoogsamalt vahendati Eestis tegutsevate otsemüügifirmade kaudu kosmeetika- ja kehahooldustooteid. Järgnesid nõud ja majapidamistarbed. Vähem populaarseteks osutusid toidulisandid ja mitmesugused aksessuaarid.

Tupperware ja GNLD toodete ostjad on jõukamad ja haritumad, Avoni ja Oriflame?i ostjaskond on valdavalt noored.

Järsk kasv

Võrreldes eelmise aasta müüginumbritega on Eestis otsemüük kasvanud 32%. Eesti Otsemüügifirmade Assotsiatsiooni juhi Stella Laansoo sõnul kogub kogu maailmas otsemüük populaarsust. Seda ka arenenud riikides nagu Saksamaa, Itaalia, Inglismaa, USA jne. Põhjusena näevad otsemüügifirmad tarbijate teadlikkuse kasvu ja inimeste soovi ise midagi ära teha.

Eestis tegeleb otsemüügiga 19 260 ametlikku vahendajat ning igal aastal liitub otsemüüjate võrguga kümne protsendi jagu uusi tegijaid.

Tuleval aastal ootavad otsemüügifirmad veelgi suuremat mahtude kasvu. Tulemas on ka uusi otsemüügivõrke. Näiteks on lähiaastal ametlikult Eestisse oodata ka maailma suurimat otsemüügifirmat Amway.